آراد برندینگ

مسیر رسیدن به یک درآمد میلیاردی

مسیر رسیدن به یک درآمد میلیاردی

مسیر رسیدن به یک درآمد میلیاردی

داشتن یک درآمد میلیاردی نیازمند انتخاب یک مسیر درست است. سال‌ها قبل با دوستی آشنا شدم که به من مسیر وارد شدن به کسب و کار انواع دستگیره را پیشنهاد نمود و من توانستم با ورود به این حوزه، خیلی سریع به درآمدی میلیاردی برسم. به شما پیشنهاد میکنم که اگر می‌خواهید به حوزه دستگیره وارد شوید، از محصولات زیر شروع نمایید.

دستگیره کابینت طلایی

با مراجعه به اکثر مراکز فروش می توانید از قیمت دستگیره کابینت طلایی مطلع شوید اما باید در زمان خرید یک دستگیره به عواملی توجه نمایید. عواملی مانند شکل دستگیری می تواند تاثیر بسزایی بر روی زیبایی آشپزخانه شما بگذارد و شما باید با در نظر گرفتن طرح و شکل کابینت خود دستگیره آن را انتخاب نمایید.

رنگ دستگیره کابینت باید با توجه به رنگ کابینت و رنگ دیگر وسایل آشپزخانه انتخاب شود و می تواند رنگ آن مکمل با رنگهای دیگر باشد. در زمان خرید دستگیره باید حتماً به جنس رنگی که بر روی دستگیره زده شده است توجه نمود زیرا اگر این رنگ مناسب نباشد به سرعت هنگام تماس با دست از بین رفته و زیبایی خود را از دست میدهد.

مسیر رسیدن به یک درآمد میلیاردی

دستگیره کابینت مخفی

بهتر است تا بدانید که دستگیره کابینت مخفی به عنوان دستگیره مدرن و کلاسیک نیز شناخته می‌ شود و طراحی آن به گونه‌ ای است که در داخل ورق کابینت به کار رفته اند و ظاهری زیبا به کابینت آشپزخانه می دهند و این یراق آلات در انواع متفاوتی مانند دستگیره کلاسیک توکار و شاخه ای تولید می شود.

امروزه یکی از رایج ترین مدل دستگیره کابینت که از آن بسیار استفاده می شود نوع مدرن آن است که طراحی ساده ای دارند و با استفاده از مدرن می توانید زیبایی و جلوه آشپزخانه خود را دو چندان کنید و در ضمن دستگیره مدرن در انواع مختلفی تولید شده است و شما بسته به نوع کابینت و رنگ آن یکی را خریداری کنید که رایج ترین مدل دستگیره خطی است.

مسیر رسیدن به یک درآمد میلیاردی

دستگیره کابینت توکار

نکته بعدی این است که حتما از برندها و تولیدکنندگانی این چنین محصولات را تهیه کنید که معتبر و بزرگ باشند چرا که این تولید کنندگان دارای بهترین و با کیفیت ترین انواع محصولات هستند و شما می توانید انواع دستگیره کابینت توکار برای مدت طولانی بدون خرابی استفاده کنید اگر از هر تولیدکننده ای این محصول را تهیه کنید، احتمال اینکه محصول از مواد بی کیفیت تهیه شده باشد و در مدت کوتاهی بشکند یا رنگ آن ثابت نباشد و از بین برود بسیار زیاد است.

پس از تولید کنندگان برتر محصولاتی چون دستگیره کابینت توکار را تهیه کنید، چرا که دستگیره های کابینت توکار جزء بهترینها در بازارهای فروش این محصولات می باشند.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه شود این است که به جنس دستگیره های کابینت توجه کنید دستگیره های کابینت در جنسهای مختلفی از جمله ام دی اف، آلومینیوم، سرامیک، مسوار، پلاستیک و زاماک در بازارهای داخلی وجود دارند که شما باید سعی کنید آن دسته از محصولاتی را دارای جنسهای بهتر هستند را تهیه کنید

مسیر رسیدن به یک درآمد میلیاردی

 

5/5 - (1 امتیاز)