آراد برندینگ

با انتخاب یک کسب و کار مناسب ثروتمند شدم

با انتخاب یک کسب و کار مناسب ثروتمند شدم

با انتخاب یک کسب و کار مناسب ثروتمند شدم

موفقیت به این راحتی ها نیست، اگر موفقیت می خواهید باید برای رسیدن به هدف و سپس ثروت تلاش کنید و از طریق تجارت و انتخاب محصولات مناسب مانند انواع درب ها ، ساده ترین راه برای رسیدن به ثروت است.

درب ضد سرقت سفید

در سالهای اخیر برای حفظ امنیت و آرامش و جلوگیری از ورود سارقان به منزل از درب ضد سرقت سفید و رنگ بندیهای مثل طلایی، مشکی، قهوه ای روشن و کمرنگ استفاده می شود .

که قیمت هر مدل بستگی به نوع چوب به کار رفته در آن، لولاها قفل ساختار درب و چهارچوب آن بستگی دارد. اینگونه دربها برخلاف دربهای معمولی در برابر ضربه فشار و مقاومت افراد ناشناس بسیار مقاوم می باشند و دارای اهرم و قفلهای ایمنی بالایی هستند که در برابر گرما و سرما،صدا، آتش عایق بسیار خوبی می باشند.

این نوع دربها به دو نوع تقسیم بندی می شوند یک نوع اول درب ضد سرقت چوبی می باشد که در ترکیبات آن از چوب و فلز استفاده شده است که امروزه بخش عمده دربهای ساختمانی از این نوع می باشد و نوع دوم در بهای ضد سرقت فلزی می باشد که از آهن یا فولاد تولید می شود و در قسمت پشت پنل آن یک شیشه کار گذاشته می شود.

با انتخاب یک کسب و کار مناسب ثروتمند شدم

درب ضد سرقت شیشه ای

درب ضد سرقت شیشه ای بسیار می تواند مهم باشد در زمانهای بسیار دور وجود نداشته است و افراد زیادی به خاطر سرقتهایی که می شد بسیار اذیت می شدند و آسیب مالی جدی به آنها وارد می شد.

اما با پیشرفت و گذر زمان با توجه به این امر باید وسیله و دربی ساخته می شد که خانه از حفاظت بالا ترین برخوردار می شد و به همین دلیل دربهای ضد سرقت تولید شدند که می توانند ویژگیهای بسیار خوبی را داشته باشند.

البته باید این را هم به شما بگوییم که دربهای ضد سرقت صرفا مخصوص منازل نمی باشد و برای تمام ساختمانها که مربوط به منزل، محیط کار و هر جای دیگر می تواند باشد از آن محیط را از سرقت و آسیب مالی می تواند حفظ کند.

با انتخاب یک کسب و کار مناسب ثروتمند شدم

درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت فلزی قابل اطمینان بوده، این اطمینان به این گونه نیست که هیچ گونه حوادث و سرقتی ایجاد نمیشود ولی در مقابل درب های معمولی از درصد بالای اطمینان برخوردار می باشد.

تفاوت که درب ضد سرقت با درب معمولی دارد، در مقابل سرقت، فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح بالایی برخوردار و امنیت بیشتری نسبت به درب های معمولی را دارد.

ساختار درب ضد سرقت متفاوت می باشد و متناسب با محل مورد نظر از عایق صوتی، رطوبت، عایق حرارت، ضد اسید و سایر عایق ها استفاده میشود.

سایت ما با معرفی انواع درب های ضد سرقت و ویژگی های آن شما را برای انتخاب و خرید این محصول راهنمایی می کند. درب های ضد سرقت به دو نوع تقسیم میشوند.

درب های داخل باز شو و بیرون باز شو که هر کدوم از این درب ها متناسب با محوطه ای که قرار است قرار بگیرد انتخاب میشود. برای مثال بهتر است برای وردی خانه های مسکونی از نوع داخل باز شو انتخاب شود و همچنین برای درب سالن و مکان های که معمولا افراد زیادی درون آنجا هستند بهتر است از درب های بیرون باز شو استفاده شود.

با انتخاب یک کسب و کار مناسب ثروتمند شدم

 

5/5 - (1 امتیاز)