آراد برندینگ

میلیاردری که با دست خالی به این ثروت عظیم رسید

میلیاردری که با دست خالی به این ثروت عظیم رسید

میلیاردری که با دست خالی به این ثروت عظیم رسید

تقریبا همه ما به دنبال راهی برای پولدار شدن هستیم و بسیاری از افراد درس می‌خوانند تا شغلی مناسب داشته باشند اما افراد میلیاردری نیز هستند که با کارها و مشاغل آزاد برای خود یک شغل پردرآمد مهیا کرده و به ثروت می رسند که یکی از این فعالیت ها حوزه ام دی اف و عمران می باشد.

ام دی اف خام

بیس اصلی ام دی اف خام که ام دی اف خام است در کشور ایران نیز تولید می گردد و همواره مصرف کنندگان آن به دلیل مقرون به صرفه بودن استفاده از ورق خام ایرانی آن را نسبت به محصول مشابه خارجی ترجیح می دهند چرا حداقل 20 الی 30 درصد ارزان تر تمام می شود.

اما روکش که می توان گفت اصلی ترین بخش جذابیت این کالا می گردد به صورت کلی وارداتی می باشد و به خاطر شرایط خاصی که این محصول دارد می توان گفت که ام دی اف روکش راش را می توان در ابعاد خاصی تولید نمود.

نه تنها روکش راش بلکه روکشهای دیگری مانند روکش بلوط، روکش چوب روسی، روکش گردو، روکش صنوبر، روکش سپیدار و غیره از جمله روکش هایی هستند که از کشورهای خارجی و به ویژه کشور ترکیه وارد ایران می شوند.

میلیاردری که با دست خالی به این ثروت عظیم رسید

ام دی اف روکش بلوط

در تولید ام دی اف روکش بلوط باید به این نکته توجه داشته باشید که تولید ام دی اف روکش طبیعی در صورتی که پشت و روی آن از یک طرح استفاده شده باشد کیفیت آن تفاوتی نخواهد کرد.

اما اگر بخواهید سفارش یکرو داشته باشید حتما پشت کار را از روکش راش درجه دو یا سایر روکشهای درجه دو استفاده کنید.

دلیل این کار کاملا فنی است و اگر در این حوزه حرفه ای باشید که نیازی به توضیح نیست اما اگر حرفه ای نیستید باید بدانید که چون خود روکش طبیعی بسیار مقاوم و بادوام است و سطح کششی بسیار بالایی دارد در صورتی که فقط برای یک طرف از ام دی اف خام استفاده شود قطعا موجب تاب برداشتن محصول نهایی خواهد شد.

دلیل اصلی آن هم به خاطر تولید روکش در ابعاد خاص و همچنین دستگاه و ماشین آلات تولیدکننده آن می باشد. با اینکه در کنار هم گذاشتن روکشها می توان به راحتی آن ها را با همه ابعاد عجین کرد ولی نه تنها طرحهای جالب و خوبی در کنار هم تشکیل نمی دهند.

میلیاردری که با دست خالی به این ثروت عظیم رسید

ام دی اف روکش راش

یک نمونه ورقه چوبی که برای ساختن وسایلی مانند سرویس چوب از آن استفاده می شود ام‌دی‌اف است که با روکش هایگلاس زیبایی خاصی را به وسیله ها می بخشد و در این مقاله به قیمت، خرید و فروش آن می پردازیم.

فرآیند ساخت ام دی اف روکش راش به روشهای زیر می باشد: 1_ آماده سازی چوب: مواد اولیه را بعد از انتخاب تصفیه کرده که در واقع مواد اولیه را توسط آهن ربا از هر ناخالصی جدا کرده و پاک می کنند.

سپس مواد به قطعات بزرگ تقسیم و تبدیل به خاک اره شده و در این میان مواد خوب و خام در سطل شستشو ریخته شده و با بخار گرم و نرم می شوند و بعد از عبور از چرخ دنده فشرده می شوند و بعد از آن به تصفیه کننده انتقال می یابند.

میلیاردری که با دست خالی به این ثروت عظیم رسید

امتیاز