آراد برندینگ

میلیونر شدن به روش پودر ژل آلوورا

میلیونر شدن به روش پودر ژل آلوورا

میلیونر شدن به روش پودر ژل آلوورا

با پودر ژل آلوورا میتوانید به درآمد میلیونی برسید و زندگی خودرا متحول کنید در این مورد با بررسی مسائل این کار میتوان به درامد دلخواه رسید و از ان برای رسیدن به اهداف بزرگ تر رسید.

پودر ژل آلوورا

پودر ژل آلوورا دارای بیش از ۲۰۰ نوع ترکیب و ماده مختلف تشکیل شده است که از جمله این مواد می توان به ویتامین ها، نمک های غیر آلی، قند ها، مواد معدنی، آنزیم ها، ترکیبات فولیک، آنتراکینون، آلوئه آمودین، لیگنین، ساپونین، استرول ها، سالیسیلیک اسید، باربالویئن، سولفات و استروئید ها را نام برد.

گیاه آلوئه ورا حاوی چه ویتامین ها و مواد معدنی است؟

از ویتامین های موجود در آلوئه‌ ورا می توان ویتامین ‌های

A, B1, B2, B6, B12, C, E

فولیک اسید و نیاسین را نام برد، که بدن انسان نمی تواند بعضی از این ویتامین ها را ذخیره نماید.

پودر آلوئه ورا که از برگ مزارع مناطق گرمسیری و خشک تولید شده باشد، چون از نظر مواد موثره بسیار غنی تر است، مناسب صادرات میباشد. همچنین پروسه تولید پودر در کارخانه که با استانداردهای جهانی تولید شده باشد، قابلیت صادرات به اروپا و سایر کشورها را دارا میباشد.

مجموعه کاسیر آماده تامین پودر آلوئه ورا صادراتی با غلظت های متفاوت میباشد.

نیازهای اکولوژیکی گیاه آلوئه ورا ( اقلیم مناسب کشت آلوئه ورا):

گیاه دارویی آلوئه ورا از انواع گیاهان چند ساله است، این گیاه بومی مناطق گرمسیری و استوایی است و برای رشد متناسب به نور خورشید نیاز مند است.

هوای گرم و کمی سایه را دوست داشته و دماهای زیر صفر درجه را نمی تواند تحمل کند.

میلیونر شدن به روش پودر ژل آلوورا

پودر ژل رویال

به طور اساسی و کلی باید خدمت تان عرض کنیم که شناخت و فرآوری و استحصال پودر ژل رویال به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد زمانی که همچنان این ژل ناشناخته بود.

تا اینکه در خلال سالهای دهه 60 و 70 میلادی طی تحقیقات و پژوهشهای گسترده ای که توسط آقای رمبولد و تیم تخصصی وی انجام شد نشان می داد که زنبورهای کارگر و ملکه از غذاهای جداگانه و متفاوتی نسبت به یکدیگر استفاده می کنند.

در واقع در غذای کارگران عناصری همچون لیپید، کربوهیدرات و پروتئین یافت می شد در حالی که در غذای ملکه علاوه بر این مواد و عناصر ویتامینها، نوکلئوتید و اسیدهای آمینه نیز هویدا بوده و به همین منظور این ماده یعنی ژل رویال به عنوان یک محصول جداگانه طبقه بندی شد.

میلیونر شدن به روش پودر ژل آلوورا

پودر ژلاتین گیاهی

همچنین با بالا رفتن سن، تولید کلاژن در بدن کم می شود و همین امر باعث میشود که خاصیت کشسانی و الاستیسیته پوست کم شود و پوست کم کم دچار چین و چروک می شود مصرف پودر ژلاتین گیاهی این کمبود را برطرف و روند پیری پوست را کند می کند. به همین خاطر است که ژلاتین باعث نرمی، از بین رفتن ناصافی ها و تقویت پوست می‌شود و به نوعی ماده ضد پیری محسوب می شود.

مثلاً به خاطر وجود سلنیوم و پروتئین مس،برای تقویت استخوان‌ها و کاهش درد مفاصل عالی است؛ برای همین معمولا پزشکان برای ترمیم زودتر شکستگی های استخوان توصیه می‌کنند از قلم گاو و گوسفند در سوپها و غذاهای بیمار استفاده شود. در بسیاری از کرم ها و لوسیون های آرایشی از این ماده ارزشمند استفاده می شود.

میلیونر شدن به روش پودر ژل آلوورا

امتیاز