آراد برندینگ

در این مسیر پیشرفت هیچ سرعت گیری وجود ندارد

mceu_61149795921666525524297

در این مسیر پیشرفت هیچ سرعت گیری وجود ندارد

اگر می‌خواهید دنیا را تغییر بدهید، باید دانش فراوانی را به کار بگیرید و تغییرات سریع ایجاد کنید و در این راستا ما در کنار شما هستیم تا بتوانید با انتخاب مسیر درست مانند داد و ستد انواع روپوش بیمارستانی بدون توقف ثروتمند شوید.

قیمت دستکش یکبار مصرف

همان طور که گفتیم قیمت دستکش یکبار مصرف با توجه به کیفیت و مواد آن متفاوت بوده و شما می توانید با توجه به کیفیت آنها برند مورد نظر خود را خریداری نمایید. اما توجه داشته باشید که این محصول باید کاملا بهداشتی بوده و از مواد درجه یک ساخته شده باشد تا سلامت شما را در پی داشته باشد چرا که امروزه برخی تولید کنندگان از مواد بی کیفیت و چند بار مصرف شده استفاده می کنند.

mceu_61149795921666525524297

برنامه دماسنج بدن

در گذشته اندازه گیری دما تنها با وسایلی همچون ترمومتر جیوه ای و ترمومتر دیجیتالی و دماسنج جیوه ای امکان پذیر بوده اما همانطور که می دانید دسترسی به این وسایل مخصوصا در زمانی که به صورت اورژانسی نیاز به اندازه گیری دما است بسیار سخت می باشد از این رو برنامه دماسنج بدن مخصوص اندروید را برنامه ای کاربردی در زندگی انسان به شمار می آورند.

Android-Fever-Meter-app1

پارچه روپوش بیمارستانی

در صنعت درمان و بهداشت پارچه روپوش بیمارستانی پزشکی مدل دار بلند جلو بسته یکی از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ترجیحا دارای رنگ سفید است. از جمله ملزومات در پیشگیری از انتشار آلودگیها در محیط می باشد که در واقع نقش حفاظت را برای شخص ایفا می کند.

Capture8-40

 

امتیاز