آراد برندینگ

راز ثروتمند شدن میلیونرهای ایران چیست؟

C:\Users\ARAD\Desktop\خییسس.jpg

راز ثروتمند شدن میلیونرهای ایران چیست؟

افرادی که تغییر را می پذیرند سریع تر پیشرفت می کنند، به عنوان مثال افرادی که محصولاتی نظیر انجیر خشک کرمانشاهی، انجیر خسروانی را به صورت اینترنتی به افراد معرفی می کنند به نسبت افرادی که سنتی کار می کنند درآمد بیشتری کسب می کنند.

انجیر خیس شده

یکی از تنقلات خوشمزه انجیر خیس شده است که اگر به صورت خیس شده در گلاب باشد، خواص بی نظیری دارد. درخت انجیر از بومی های آسیای غربی است که به سوریه، عربستان، فلسطین و… نیز منتقل می شود. انجیر درختی است که برگ های زرد و پنجه های خاکستری دارد. این درخت در مناطق گرمسیر و معتدل کاشته می شود چرا که در برابر سرما مقاومت ندارند.

C:\Users\ARAD\Desktop\خییسس.jpg

انجیر خشک کرمانشاهی

امروزه هر کس مصرف خشکبار را به دلیل پی بردن به خواص فواید سرشاری که دارد در برنامه غذایی خود جای داده و اغلب، خود مردم به تهیه خشکبار می پردازند. طرز تهیه انجیر خشک کرمانشاهی از دانستنی ترین کارهایی است که افرادی که به دنبال تولید خشکبار ارگانیک هستند، نسبت به آن علاقه نشان می دهند.

C:\Users\ARAD\Desktop\1.jpg

انجیر خسروی

امروزه تغذیه برای حفظ سلامتی افراد، حرف اول را می زند و همین امر باعث شده تا عموم مردم به سراغ تنقلات سالم و خوشمزه ای نظیر انجیر خسروی و گلابی خشک بروند، چرا که این ماده غذایی از خواص فراوان برخوردار بوده و می تواند یکی از گزینه های مناسب برای میان وعده های غذایی کودکان ما باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\جیر وام.jpg

 

امتیاز