آراد برندینگ

با یک کسب و کار ناب زندگی من متحول شد

با یک کسب و کار ناب زندگی من متحول شد

با یک کسب و کار ناب زندگی من متحول شد

طبق تجربه شخصی که داشتم می توانم بگویم انتخاب کسب و کار مناسب در رسیدن فرد به موفقیت و ثروت بسیار تاثیر گذار است و من با فعالیت در حوزه عایق که یک حوزه پولساز هست ثروتمند شدم. لذا به افرادی که به دنبال یک فرصت عالی هستند می توانم این حوزه را که ظرفیت رشد بالایی دارد را پیشنهاد دهم.

عایق الاستومری ایرانی

محبوبیت عایق الاستومری ایرانی به سرعت افزایش پیدا کرده است. علت این موضوع نیاز به جلوگیری از اتلاف انرژی یا انتقال رطوبت به صورت با کیفیت عالی است. با افزایش دسترسی به عایق در شکلهای مختلف آن محبوبیت آن به ویژه در کاربردهای ؛1. لوله کشی ساختمانی2. عایق کاری دیوار ها 3. صنایع یخچال سازی 4. ماشین سازی بیشتر شده است. عایق الاستومری جایگزین بسیار مناسب و کاربردی عالی برای سایر محصولات است؛ زیرا این محصولات به صورت قابل اطمینانی به سطوح مختلف وصل می شوند که نصب این محصولات آسان هست. عملکرد عایق الاستومری بدون خطر است. درخواست فوم الاستومری در سالهای گذشته در ایران به شدت افزایش یافت.

با یک کسب و کار ناب زندگی من متحول شد

عایق الاستومری حرارتی

عایق الاستومری حرارتی ایزوسیانورات یک عایق از فوم سرد و سخت می باشد که در آمریکای شمالی به فراوان دیده می شود در ترکیب این عایق از ۴ ماده اصلی که شامل پلیول، ضد آتش، عامل دمنده و متیلن دی فنیل ساخته شده است در ساخت این عایق از سلولهای بسته تشکیل شده است و همین امر سبب شده است واکنش پذیری بسیار کمی داشته باشد برای آشنایی بیشتر با این عایق، به معرفی انواع و کاربرد های مختلف آن خواهیم پرداخت. یکی از انواع عایق الاستومری، رولی می باشد که خود شامل انواع مختلفی مثل: عایق رولی با روکش آلومینیوم، رولی پشت چسب دار، رولی با روکپروتکت بلک می باشد عایق رولی روکش آلومینیوم برای میحطهای خارجی بسیار مناسب است زیرا  در برابر ضربه های مکانیکی و شرایط جوی بسیار مقاوم است.

با یک کسب و کار ناب زندگی من متحول شد

عایق الاستومری دیوار

برای جلوگیری از ورود صداهای اضافی در خانه استفاده از عایق الاستومری دیوار ایرانی پیشنهاد می شود که در عین کارایی بالا بسیار ساده و ارزان است برای اطلاع از قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف می توانید وارد سایت ما بشوید و اطلاعات مربوط به این محصول پرکاربرد را به دست آورید. عایق های الاستومری در انواع مختلفی وجود دارند که می توان از آن ها در کار های مختلفی مثل تهویه مطبوع، لوله کشی ها، سیستمهای گرمایشی و انواع اتصالات و کانال های هوایی استفاده کرد.

با یک کسب و کار ناب زندگی من متحول شد

 

5/5 - (1 امتیاز)