آراد برندینگ

دیگر ثروتمند شدن یک رویا نیست

دیگر ثروتمند شدن یک رویا نیست

دیگر ثروتمند شدن یک رویا نیست

با رشد جمعیت بشر و بالا رفتن تقاضا شما به راحتی می توانید ثروتمند شوید. فقط باید از این پتانسیل استفاده کنید.

شما با عرضه و تولید یک محصول پر فروش مانند روغن های گیاهی می توانید به درامد بالایی دست یابید. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شویم.

روغن زیتون تک نفره

پس از محصولات درجه یک ایرانی، روغن زیتون تک نفره اصل خارجی تصفیه شده یکی از بهترین محصولات می باشد که در انواع اندازه مثل تک نفره در بازار طرفداران زیادی دارد.

این روغن از طریق خرد کردن زیتون به روشهای شیمیایی و یا مکانیکی تولید می شود که در آشپزی، تولید صابون، دارو، لوازم آرایش و موارد دیگر کاربردهای بسیاری دارد و در زمانهای گذشته به عنوان سوخت برای چراغهای روغنی استفاده می کردند.

همچنین روغن زیتون دارای کاربردها و خواص بسیاری می باشد که در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

چند روش برای این که بتوانید روغن زیتون اصل را تشخیص بدهید وجود دارد که با توجه به این فاکتورها می توانید با خیالی آسوده تهیه کنید.

یکی از این روشها برای تشخیص اصل بودن روغن، داشتن بوی زیتون و یا علف تازه می باشد و نباید بوی کپک و تند بدهد و یا بدون بو باشد که از نظر رنگ هم بایستی مثل کاه زرد و یا سبز باشد که این رنگهای متفاوت به دلیل مقدار کلروفیل داخل زیتون می باشد.

دیگر ثروتمند شدن یک رویا نیست

روغن زیتون سابروسو

روغن زیتون سابروسو به عنوان بهترین روغن شناخته شده در صف اول قرار می گیرد اما به دلیل این که قیمت بسیار بالایی دارد باعث کاهش قدرت خرید مردم شده است که اگر مردم بدانند که چه تاثیری بر روی بدن آنها دارد حتماً از این روغن حتی به مقدار کم استفاده می کنند.

این روغن بیشتر در منطقه مدیترانه مصرف می‌شود به همین جهت از لحاظ طول عمر و سلامتی حرف اول را می زنند و مردمان سالم‌تری دارند.‌ در ادامه قرار است به بیان خواص شگفت انگیز روغن زیتون برای پرپشتی و سلامتی مو و تاثیراتی که بر روی بدن دارد پرداخته شود، روغن زیتون خوراکی را می توان از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر خریداری کرد.

روغن زیتون خوراکی یک روغن گیاهی است که در سراسر جهان وجود دارد و از زیتون بدست می آید که نکته جالب این است علاوه بر مصرف خوراکی، در انواع وسایل آرایشی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و انواع لوسیون و ماسک و شامپو نیز از همین روغن زیتون به دست می آید، روغن زیتون بیشتر برای پخت و پز و انواع خورشت که آبکی هستند کاربرد دارد زیرا برای مصارف سرخ کردنی مناسب نمی باشد چرا که سریع دود می شود اما اگر با آب همراه باشد و بجوشد هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

دیگر ثروتمند شدن یک رویا نیست

روغن زیتون صادراتی

روغن زیتون امروزه به عنوان یک روغن سالم در بین مردم طرفداران زیادی دارد و روغن زیتون صادراتی اتکا نیز یک برند معتبر روغن زیتون در فروشگاه های مختلف شهرها از جمله زاهدان و ورامین محسوب می شود.

روغن زیتون علاوه بر مصارف خوراکی در حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو نیز موثر است که در ادامه به خواص متعدد روغن زیتون و برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

روغن زیتون خالص و ارگانیک حاوی ویتامین هایی نظیر K، E، D و A می باشد که هر کدام به صورت مجزا در سلامت پوست نقش مهمی ایفا می کنند.

روغن زیتون SPF بین 2 الی 8 دارد که مانند یک ضد آفتاب طبیعی عمل کرده و می تواند از پوست در مقابل اشعه های مضر آفتاب تا حدودی محافظت کند. همچنین برای درمان خشکی پوست می توان از ترکیب روغن زیتون و نمک دریا کمک گرفت که یک اسکراب طبیعی بوده و استفاده از آن سبب از بین رفتن لایه های مرده پوست می شود.

این روغن حاوی آنتی اکسیدان است و از این جهت خاصیت ضد التهابی نیز دارد و می تواند در درمان آکنه نیز مفید و موثر واقع شود. از دیگر خواص روغن زیتون توانایی آن در آبرسانی پوست دور چشم می باشد؛ پوست این ناحیه بسیار لطیف، نرم و حساس است که همواره در معرض ابتلا به چروک و تیرگی قرار دارد، با استفاده از روغن زیتون می توان این قسمت را به خوبی آبرسانی و از بروز چین و چروک و خشکی پوست این ناحیه جلوگیری کرد.

دیگر ثروتمند شدن یک رویا نیست

 

امتیاز