آراد برندینگ

کسب و کارهای ساده و درآمدزا

کسب و کارهای ساده و درآمدزا

کسب و کارهای ساده و درآمدزا

مانند افراد میلیونر فکر کنید و ببینید که این افراد چه کتاب هایی مطالعه می کردند؟ در چه جاهایی حضور پیدا می کردند؟ و چه چیزی به آن ها انگیزه می داد ؟ اغلب افراد میلیونر تاجر هستند، یعنی با خرید و فروش سردخانه و یا دیگر محصولات در بستر اینترنت به سود کلان دست پیدا کردند.

سردخانه صنعتی

انواع مختلف لوازم برای جلوگیری از فساد مواد خوراکی تولید شده است که در این میان سردخانه صنعتی میوه خانگی بسیار پرطرفدار بوده است و اغلب افراد برای نگهداری انواع میوه جات و مرکبات در حجم بالا از آن استفاده می کنند تا آنها دچار خرابی و غیر قابل استفاده نشود.

این دستگاه خنک کننده قابلیت جا به جایی آسان داشته و به راحتی می توان آن را از محلی به محلی دیگر انتقال داد و همین سهولت در تغییرات برای مصرف کننده و خریدار اشتیاق به خرید را افزایش داده است.

همچنین قدرت سرمای این دستگاه بسیار زیاد بوده و همچنین قابل تنظیم می باشد. برای اینکه محصولاتی که درون آن قرار می دهید دچار فساد نشود.

برای صنایع دارویی نیز بسیار مفید می باشد نوع کارکرد و اندازه های آنها متفاوت بوده که بنا به مواد خوراکی و محل قرار گیری متفاوت می باشد.

کسب و کارهای ساده و درآمدزا

سردخانه صنعتی میوه

امروزه برای نگهداری از مواد دارویی و میوه از سردخانه صنعتی میوه استفاده می کنند که این موضوع بر اساس دو دسته تقسیم بندی خواهند شد که بالای صفر بیشترین مصرف دارد تا صنعتی، متحرک، کانکسی و غیره می باشد.

همچون یخچال خانگی مدلهای مختلف از سردخانه وجود دارد که مشتری می تواند با استفاده از آن یک عملکرد مناسبی را نسبت به استفاده از آن برخوردار شود.

همچنین این محصول قابل جا به جایی نیز می باشد که دارای سایز بندی مختلف نیز می باشد.

رستوران داران یکی از موارد می باشد که می تواند سردخانه بالای صفر را برای نگهداری مواد غذایی خود به صورت کانکسی تهیه و مورد استفاده قرار می دهد.

کسب و کارهای ساده و درآمدزا

سردخانه

برای استفاده از انواع سردخانه فریونی باید حجم موادی که با ید در آن نگهداری شود اندازه گیری شده که بعد از تهیه آن از کمبود جا برای نگهداری محصولات به مشکل برنخورید.

همچنین باتوجه به ابعاد مختلف انواع سردخانه های فریونی این محصولات در ابعاد بزرگی طراحی و نسب می شوند که می توانند مورد توجه قرار گیرند طراحی و تولید این نوع محصولات نسبت به حجم نگهدارندگی آنها به دوصورت زیر صفر و بالای صفر درجه تولید می شوند که می تواند نسبت به موادی که قرار است نگهداری شوند متفاوت می باشند.

برای سرمایش این دستگاه از مبردهای مختلفی استفاده می شود که می تواند بسته به میزان دمایی که باید مشخص شود متفاوت می باشد. در زمانهای گذشته از ماده آمونیاک برای انتقال سرما و گرفتن حرارت در سردخانه تهران استفاده می شد که بعد از مدتی با مشکل تاثیر منفی بر روی محیط زیست مواجه شد بعد از آن نمونه های مختلفی گازهای برودتی تولید شد و نمونه های مخرب لایه ی اوزون از چرخه تولید خارج شده و جای خودرا به مدلهای جدید تر دادند.

کسب و کارهای ساده و درآمدزا

 

امتیاز