آراد برندینگ

موفقیت ارزش سختی هایی که کشیدم را داشت

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\1.jpg

موفقیت ارزش سختی هایی که کشیدم را داشت

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه های مختلف موفقیت و رسیدن به ثروت زیاد هستند، اما سوال اینجاست که چه کسانی به آن می رسند؟ تولید و تجارت از عرصه های پولسار می باشند، از زمینه های سودآور در تجارت، می توان به داد و ستد محصولات مختلف مانند انواع تابلوها اشاره کرد.

تابلو رنگ روغن فانتزی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین موضاعات تابلو رنگ روغن فانتزی عاشقانه می باشد. از نظر فنگشویی استفاده از این نوع نقاشی موجب جذب انرژی خوب و دوام روابط خانوادگی می شود. در این نوع تابلو معمولا افراد به صورت زوج کشیده می شوند و این تصویر ناخودآگاه بر ذهن نیمه هوشیار افراد تاثیر گذاشته و موجب می شود که فرد دچار احساس تنهایی نشود.

به دلیل زیبایی و گستردگی تنوع تابلو رنگ روغن فانتزی و تابلو کلاسیک این نوع تابلو بسیار پر طرفدار بوده است. تابلو فانتزی معمولا برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن بکار می رود و مناسب برای دکوراسیون سلطنتی نمی باشد. از این تابلوها برای اتاق خواب، سالنهای زیبایی و غیره استفاده می شود.

یکی از عوامل مهم برای ماندگاری تابلو رنگ روغن نوع متریال استفاده شده در آن می باشد. تابلو رنگ روغن فرشته از جمله تابلوهای محبوب می باشد که نوع مواد گذاری در این نوع تابلو به گونه ای انجام شده است که بیننده با دیدن تابلو بتواند به جنس بالهای فرشته پی ببرد.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\1.jpg

تابلو بوم چراغ دار

چند ویژگی اساسی برای تابلو بوم چراغ دار در نظر گرفته شده است که همین ویژگی‌ها می‌تواند خرید را یک خرید مقرون به‌صرفه نشان دهد. یک‌تکه بودن اولین و مهم‌ترین ویژگی به حساب می‌آید که باعث برآورد قیمت مناسب‌تری نیز می‌شود اما موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود.

چرا که شما به صورت دیواری می‌توانید در هر مکانی که به آن فکر می‌کنید، تابلو مورد نظر را نصب کنید. به همین دلیل با اشغال فضای زیادی روبه‌رو نخواهید شد. جنس تابلو دکوراتیو از بوم است که می‌تواند جذابیت و گیرایی تصویر را به نحو احسن به نمایش بگذارد.

معمولا تابلوهای این‌چنین در برابر آفتاب بسیار مقاوم عمل می‌کنند. مقاومت تابلو به استفاده آسان در طولانی مدت اشاره می‌کند. از جمله ویژگی‌های ظاهری نیز تابلو دارای قاب است که می‌تواند به جلب رضایت مشتری به شکل قابل‌توجه‌تری کمک کند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\1.jpg

تابلو چرم

تابلو چرم با بهترین مواد اولیه زیر نظر استادان هنر و افراد متخصص کشیده می شود و با رنگهای پودری نقاشیهای منحصر به فردی را به نمایش می گذارد.

این تابلوها بر اساس نوع چرم، طرح و ابعاد مورد ارزیابی قرار می گیرد و قیمت نهایی لحاظ می شود. تابلو چرم با رنگهای خنثی و متضاد می تواند زیبایی خاصی را بر روی این چرم اشبالت به وجود آورد و با دستان هنرمندان طرحی منحصر به فردی را روی آن پیاده کند.

چرمها می بایست دارای بهترین کیفیت و مقاومت باشند تا در اثر کشیدن و رنگ آمیزی دچار آسیب و صدمه نشوند.

همچنین چرم با کیفیت در مقابل نور تابش خورشید دچار تغییر رنگ نمی شود و می تواند طول عمر بالایی داشته باشد. اصولا چرمها بعد از مدتی دچار پوسته پوسته شدن می شوند که برای جلوگیری از این روند نقاشان ماهر با ترکیبات و ماده ی خاصی بر روی چرم از آسیبهای احتمالی پیش گیری می کنند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\1.jpg

 

امتیاز