آراد برندینگ

پولدار شدنم از یک دفتر شروع شد

پولدار شدنم از یک دفتر شروع شد

پولدار شدنم از یک دفتر شروع شد

شاید برایتان خنده دار باشد که چطور توانستم از یک دفتر به درآمد میلیونی برسم .باور این قضیه ابتدا برای من هم سخت بود اما با ورود به عرصه تجارت حالا این شک تبدیل به یقین شد و توانستم بهترین درآمدها را کسب کنم در ادامه این مطلب مشتاقم تا سه نوع از محصولاتم را برای شما معرفی کنم.

دفتر پایکو

از دیگر دفترهایی که برند معروف و مشهور پاپکو تولید نموده است دفتر پاپکو 100 برگ می باشد که در طرحهای بسیار زیبا و رنگهای مختلفی آن را ارائه داده هر فرد با هر سلیقه ای بی شک یک یا چند طرح را برای خرید انتخاب می نماید.

افرادی که نیاز به یک یا دو دفتر یا سررسید دارند و علاقمند به خرید دفترهای سیمی می باشند می توانند یک دفتر صد برگ را خریداری نمایند که جنس اصلی دفتر پلاستیکی بوده و با آجهای عمودی کنار هم بر روی آن طرح داده شده که مخصوص برند پاپکو می باشد.

صحافی این دفتر بسیار تمیز صورت گرفته که برگه ها به راحتی از هم جدا نشوند و به راحتی بتوان برگه ها را ورق زد و از هر دو طرف برگه به آسانی استفاده نمود.

پولدار شدنم از یک دفتر شروع شد

دفتر خط دار

صحافی دفتر خط دار بسیار اهمیت دارد در این مدل صحافی پیچاندن یک تکه سیم مارپیچ و اتصال آن به دفتر از طریق پانچ یا سوراخهای ایجاد شده در لبه کاغذ است و سیمهای آن بسیار منعطف و بادوام است و شکل ظاهریشان تغییر نمی کند.

این سیمها نسبت به شانه‌ های پلاستیکی گران ‌تر هستند و به همان نسبت دفاتر با این نوع صحافی گران تر از نمونه دفتر فنر پلاستیکی است اما استحکام و طول عمر آن به مراتب بیشتر است.

در صحافی فنر فلزی دوبل از یک فنر فلزی سی شکل استفاده می شود که به کمک دستگاه های مخصوصی ایجاد می شود و سیم اتصال را گرد و C شکل می کند که ظاهری شیک و زیبا دارند و به دلیل فرم متفاوت صحافی خود نسبت به دو نمونه قبلی کمی گران تر هستند.

پولدار شدنم از یک دفتر شروع شد

دفتر کاغذی

دیدن یک دفتر می تواند در ذهن هر فردی خاطرات مدرسه و گذشته را به یاد آورد و در ذهن خود این خاطرات شیرین را مرور کند. دفتر کاغذی امروزه مدلهای متنوعی دارد که نوع کاهی آن بسیار پر طرفدار می باشد و نیز قیمت مناسبتری نسبت به سایر دفاتر دارد. این دفاتر نظیر دفتر خط دار رنگ کدر مانند دارند که با تفاله ی چوب ساخته و تولید شده اند و با استفاده ارز الیاف فیبربی توسط دستگاه های مخصوص به صورت خمیر در آمده و به کاغذ کاهی تبدیل شده است.

کاغذهای کاهی بسیار مستحکم هستند و با اجرا چاپ برای روزنامه و تبلیغات می تواند موثر واقع شود. این کاغذها در بسیاری از رستورانها و کافی شاپها استفاده شده و این صنف برای پیچاندن ساندویچ و یا زیر غذا از آن استفاده می کنند.

پولدار شدنم از یک دفتر شروع شد

امتیاز