آراد برندینگ

ترفندهای تبدیل شدن به یک فرد میلیونر چیست؟

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T155553.255.jpg

ترفندهای تبدیل شدن به یک فرد میلیونر چیست؟

شاید با خود فکر کرده باشید که افراد ثروتمند نیروی خارق العاده ای دارند و یا با روشهای سخت به درآمد دست یافتند. اما باید به شما بگوییم که کسب درآمد بالا برای همه شما امکان پذیر است فقط لازم است مسیر صحیح را بشناسید و بعد در آن قدم بردارید. در ادامه قصد داریم شما را با یکی از حوزه های سودمند مثل توری آشنا کنیم که خیلی از افراد با فعالیت در این حوزه به ثروت رسیدند.

توری فلزی

همان طور که می دانید قیمت توری فلزی تابع عوامل مختلفی چون نوع توری و کیفیت آن است، برند تولیدی و وارداتی و صادراتی بودن کالا مورد دیگری است که بر قیمت ها بسیار تاثیرگذار می باشد، اما از طریق این مرکز می توانید توری فلزی را به صورت عمده با کیفیت ممتاز و قیمت ارزان شرکتی خریداری کنید.

استفاده از این توری های کاربردی بسیار رواج دارد، این محصولات با تکنولوژی های نوین به صورت استاندارد و مورد تایید تولید شده و به دلیل کارایی فوق العاده بسیار مورد توجه بازارهای داخلی و خارجی قرار گرفته و از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند.

قیمت فروش توری فلزی در بازار، بستگی به نوع و کیفیت مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید آن، شرکت و برند تولید، میزان عرضه و تقاضا و غیره دارد و با توجه به نوسانات بازار به قیمت‌های مختلف نرخ گذاری و عرضه و به فروش می‌رسد، البته موارد دیگری نیز بر قیمت توری فلزی متاثر بوده که شامل مولفه‌ها و عوامل تولید، حمل و نقل، صادرات و غیره است و با توجه به تمام عوامل ذکر شده قیمت این محصول تعیین می‌ شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T155553.255.jpg

توری آلومینیوم

امروزه انواع مختلفی از توری آلومینیوم وجود دارد که هر کدام از آنها با قیمتهای مختلفی به فروش می رسند.

این توریها از اتصال سیمهای فلزی تولید شده اند و یک ماده همه کاره محسوب می شوند و برای بافت آن از انوع ترکیبات فلزی می توان استفاده کرد که متناسب با نوع ماده، قطر سیم و دهانه ای که دارد، متفاوت می باشد.

همچنین گاهی اوقات از توریهای آهنی استفاده می کردند که  این توریها بسیار سنگین بودند و جابه جایی آنها به سختی صورت می گرفت.

امروزه با پیشرفت صنعت و فناوری توریهایی با قابهای چوبی، آلومینیومی و UPC برای درب و پنجره تولید شده اند که هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارند.

این توریها بسیار سبک هستند و به راحتی بر روی درب و پنجره نصب می شوند و کاربر به راحتی می تواند آن را باز و بسته نماید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T155838.882.jpg

توری پلیسه ای

ما در مجموعه خود برای رفاه حال شما انواع توری پلیسه ای وارداتی در برندومارک های مختلف بابا رنگ ها و طرح های گوناگون فراهم کرده ایم تا دچار مشکل و سرگردانی نشوید.

بدین منظور انواع پروفیل فریم و متحرک در رنگ های دلخواه شما در وزن های سبک و سنگین و همچنین انواع نخ های کرد امگا و بتا و همچنین نخهای ایرانی و نیز نوار مویی با کیفیت و چندین مدل یراق گوش در قیمت های مختلف همچنین چندین مدل تسمه در قیمت های مختلف و چندین مدل لاستیک کف را فراهم آورده ایم تا دغدغه خرید آسان و سریع و مقرون به صرفه برای شما وجود نداشته باشد و با خیال راحت سفارش خود را انجام دهید و در نزدیکی محل زندگی با صرف کمترین هزینه و زمان تحویل بگیرید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T160131.772.jpg

5/5 - (2 امتیاز)