آراد برندینگ

ثروت زیادی از آنجایی که فکرش را هم نمی کردم به زندگی ام سرازیز شد

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T154648.047.jpg

ثروت زیادی از آنجایی که فکرش را هم نمی کردم به زندگی ام سرازیز شد

مدتی بود که به دنبال یک کار سودمند و پر پول می گشتم، بعد از جستجوهای بسیار با مجموعه ای آشنا شدم که مسیر زندگی مرا تغییر داد. من توانستم در حوزه انواع توری همچون توری پلیسه ای در بستر اینترنت ثروت زیادی را به دست آورم. اگر تمایل دارید تا با انواع توری آشنا شوید در ادامه همراه من باشید.

توری فلزی

خوب است بدانید که امروزه بازار توزیع توری فلزی در تمامی نقاط کشور در حال فعالیت های بسیار گسترده هستند تا بتوانند این محصول را با شیوه های گوناگون و مختلف به دست تمامی مشتریان در هر جای کشور که هستند برسانند.

توری فلزی در واقع کالا و محصولی شبیه فنس مرغی است با این تفاوت که از این نوع توری بیشتر در امور راه سازی یا جاده سازی استفاده می کنند.

این توری دارای شبکه های توری به صورت شش ضلعی است و از مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت برخوردار است و در کارخانه تولیدی با تنوعی بالا و در ضخامت های مختلف تولید و با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T154648.047.jpg

توری آلومینیوم

یکی از راهکارهای موجود برای نفوذ حشرات به خانه، استفاده از توری آلومینیوم نوع کشویی و توری پلیسه آلومینیومی ریلی است که با قیمتهای مختلفی خرید و فروش می شود.

بسیاری از افراد در فصل تابستان به دلیل گرمی زیاد درب و پنجره های خود را باز می گذارنند تا هوا به خوبی جریان پیدا کند اما این امر موجب می شود که حشرات موذی به داخل خانه وارد شوند و مشکلات زیادی را به وجود بیاورند.

در برخی مواقع افراد برای رفع این مشکل از حشره کش استفاده می کنند که راه مناسبی نیست و به دلیل این که این مواد شیمیایی هستند به سلامتی افراد آسیب می زنند بنابراین بهترین راه حل، جلوگیری از ورود آنها به منزل است.

بهتر است که افراد از توری آلومینیومی استفاده کنند و آن را به درب و پنجره خود نصب کنند تا علاوه بر حشرات موذی، گرد و خاک نیز وارد نشود.

در گذشته مردم از توریهای پارچه ای استفاده می کردند که با گذر زمان در اثر نور مستقیم خورشید دچار پوسیدگی می شدند و مقاومت خوبی نداشتند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T154503.665.jpg

توری پلیسه ای

جدیدترین و بهترین نوع توری، توری پلیسه ای می باشد که برای جلوگیری از ورود حشرات مزاحم و پرنده ها و حیواناتی مثل گربه و موش به داخل منزل و محیط کار هستند.

این توری ها قابلیت جمع شوندگی دارند و فضای کمی را اشغال می‌کنند به همین دلیل به آن ها توری پلیسه یا جمع شونده یا تاشو می گویند.

برای ساخت توری مگنتی باکیفیت و بادوام نیازمند یراق آلات و ملزومات با کیفیت و متریال مرغوب هستیم این یراق آلات شامل پروفیل آلومینیومی فریم و نخ توری و یراق گوشه و لاستیک کف عرض ها و نوار مویی و غیره می باشد.

کارگاه داران و سازندگان توری پلیسه ای نیازمند این یراق آلات با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه می باشند بنابراین ما در مجموعه نیش آسا این امکان را فراهم کرده ایم که شما سازندگان محترم بتوانید مطابق با نیاز خود این ملزومات را به طور مستقیم از شرکت ما بدون واسطه خریداری نموده و از کیفیت بالا و قیمت مناسب آن بهره ببرید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T154938.930.jpg

امتیاز