آراد برندینگ

در کمترین زمان با این روش تضمینی ثروتمند شدم

در کمترین زمان با این روش تضمینی ثروتمند شدم

در کمترین زمان با این روش تضمینی ثروتمند شدم

شاید با خودتان فکر کنید چه شغلی می تواند شما را پولدار کند این سوالی است که شاید روزمره همه ی ما به آن فکر کنیم جواب آن فقط یک کلمه است که می تواند همه ی ما را از این وضعیت بد اقتصادی در بیاورد و آن تجارت است در تجارت لوازم التحریر دفتر یکی از ارکان مهم آن است که در ادامه به بررسی بعضی از آنها می پردازیم.

دفتر خط دار

صحافی در دفترهای خط دار به این شکل است که منگنه در وسط کاغذ قرار می ‌گیرد و سپس همه ورقها تا می ‌شوند تا به شکل دفتر دربیاید و برخی از دفترها بر بالای خود، در جای که تا می ‌شوند یا نیاز به برداشتن کاغذ هست منگنه دارند و همچنین برای دفترهای کوچک و جیبی به منگنه‌ای بودن آن دقت کنید.

صحافی دوختی مانند، دفترهای منگنه‌ای، از همان مسیر منگنه دفتر دوخته می ‌شود و سپس ورقها تا شده تا به‌ شکل دفتر دربیاید و برخلاف صحافی منگنه‌ای، در مدل دوختی ورقهای بیشتری می‌ توانند در یک دفتر جای بگیرند و این گونه دفتر مناسب افرادی که به دنبال دفتری مسطح و دارای صحافی قوی هستند، می ‌باشد.

در کمترین زمان با این روش تضمینی ثروتمند شدم
دفتر کاغذی

برخی از دفتر های کاغذی دوخته شده هستند و با یک پوشش خاص به هم متصل می شوند و هر صفحه از آن دارای شماره می باشد. دفتر کاغذی سبب می شود تا یادداشتهای آن برای مدیر عامل یک نوع سند به حساب رود و برای استناد از بیان خود به یادداشتهای خود نگاهی بیاندازد و تمامی جلسات و نت برداریها را در این دفتر بنویسد. همچنین این دفتر برای راحتی دارای یک مکان مناسب برای اتصال مداد و خودکار می باشد و در زمان نت برداری و یادداشت به آسانی از آن استفاده کنید و این کار سبب تسریع در نوشتن می شود. این دفاتر با تعداد برگهای متفاوت به صورت 40 برگ و بالاتر بر اساس نیاز فرد انتخاب و خریداری می شود.

در کمترین زمان با این روش تضمینی ثروتمند شدم
دفتر پاپکو

دفتر پاپکو برای افرادی که از بی نظمی فراری هستند بسیار پر کاربرد می باشد و دیگر نیاز نیست همراه خود ده تا دفتر برده که وزن سنگینی نیز داشته که حمل و نقل آن سخت می باشد استفاده نمایند.

همانگونه که در مطالب بالا عرض نموده ایم دفتر پاپکو بسیار برند معروفی می باشد که نوع کلاسوری آن بسیار پر فروش است در گذشته دانش آموزان از دفترهای ساده و کاهی استفاده می نمودند.

برای هر درس می بایست یک دفتر با کاغذ کرافت خریداری نموده که هم هزینه را بالا می برد و هم وزن بسیار سنگینی داشته است که برای کودکان کم سن جا به حایی آن بسیار سخت و طاقت فرسا بوده است.

در کمترین زمان با این روش تضمینی ثروتمند شدم

امتیاز