آراد برندینگ

می خواستم وزن کم کنم اما ثروتمند شدم

می خواستم وزن کم کنم اما ثروتمند شدم

می خواستم وزن کم کنم اما ثروتمند شدم

خاطرم هست باشگاه می رفتم و هیجان زده از کاهش وزنم برای خرید یک ترازو به فروشگاه رفتم. آن روز تصویر فروشنده در ذهنم بعنوان ناجی نقش بست. آنجا بود که به سرم زد من هم ناجی خیلی ها باشم و این موجب کسب درآمد بالای من شد. آیا می دانید راجع به چه نوع ترازویی حرف می زنم؟

ترازو دیجیتال

اگر بخواهیم انواع ترازوهای فروشگاهی و ترازو دیجیتال را نام ببریم ترازوهای ساده، لیبل زن و پرینتر دار از این دسته می باشند که نوع پرینتر دار و لیبل زن پیشرفته تر از نوع ساده ی آن می باشند و قابلیت آن را دارند که به نرم افزار متصل شوند.

در فروشگاه ها از ترازوهای هوشمند نیز استفاده می شود که دارای نرم افزارهای حسابداری هستند که قیمت آنها نیز نسبت به سایر ترازوهای فروشگاهی بالاتر می باشد. نوعی دیگر از ترازوها وجود دارند که مخصوص طلا فروشی می باشند و در ظرفیتهای 600 گرم تا 3 کیلو گرم استفاده می شوند که این نوع از ترازوها بسیار حساس و دقیق هستند و هنگام اندازه گیری طلا هیچ تکانی نباید بخوردند زیرا کوچک ترین نوسان در تغییر وزن طلا تاثیر می گذارد. از دیگر ترازوهای دیجیتالی می توان به ترازوهای آشپزخانه اشاره کرد که دارای کفه ی کاسه ای شکل می باشند و این ترازوها را در آشپزخانه ها برای آنکه جرم مواد غذایی مانند حبوبات را اندازه بگیرند استفاده می شود.

می خواستم وزن کم کنم اما ثروتمند شدم

ترازوی آشپزخانه

یکی از نیازهای ضروری برای آشپزخانه هر خانه ای ترازو آشپزخانه می باشد که می توان مواد مورد نیاز برای غذاهای مختلف را به درستی اندازه گیری کرد و به شما برای تهیه یک غذای عالی و یک شیرینی خوشمزه کمک می کند. افرادی که دارای رژیمهای غذایی هستند بایستی به میزان غذایی که مصرف می کنند توجه کنند و قبل از خوردن آن را اندازه گیری کنند، آنها می توانند از ترازوی آشپزخانه استفاده کنند و اگر فقط اجازه خوردن یک تکه استیک دارند می توانند آن را بر روی ترازو قرار دهند و اندازه آن را بررسی کنند.

امروزه انواع ترازو خانگی دیجیتالی وجود دارد که ارزش غذایی مواد مختلف را اندازه گیری می کند به طور مثال می تواند میزان کالری و چربی موجود در مواد را به شما نشان دهد. برخی از ترازوهای آشپزخانه دارای یک پلت در قسمت بالایی و یک صفحه مورب در قسمت پایین هست که وزن اندازه گیری را نشان می دهند در این ترازوها فنرهایی برای اندازه گیری وجود دارد که در این روش امکان بازگرداندن دست برای این که شماره اندازه گیری صفر شود وجود دارد بنابراین مواد اولیه به درستی اندازه گیری نمی شود. یکی از بهترین نمونه های ترازو، ترازوهای آشپزخانه دیجیتال هستند که دارای یک سطح مسطح برای اندازه گیری می باشند و شما بر روی آن مواد را برای اندازه گیری قرار می دهید و در یک صفحه نمایش کوچکی به شما مقیاس اندازه گیری را نشان می دهد.

می خواستم وزن کم کنم اما ثروتمند شدم


ترازو پزشکی

بر اساس پیشرفت تکنولوژی ترازو پزشکی انواع مختلفی دارد و شما در هنگام خرید ترازو پزشکی می توانید با توجه به بودجه خود مدلهای آن را انتخاب کنید که از انواع ترازو پزشکی می توان موارد زیر را نام برد:

ترازو پزشکی عقربه ای: ترازوی ایمن و مستحکم برای اندازه گیری وزن می باشد استفاده از این مدل ترازو بسیار راحت می باشد و کافی است ترازو را در سطح صافی قرار دهید و می توانید آن را روی صفر تنظیم کنید با استفاده از ترازو وزن گیری پزشکی عقربه ای حداکثر وزنی که می تواند اندازه گیری کند 120 کیلو گرم معادل 260 پوند می باشد و چون به باطری نیازی ندارد. بدون محدودیت و در هر زمانی می توان از آن استفاده کرد

از ویژگیهای دیگر ترازو وزن کشی پزشکی عقربه ای می توان به شیشه نشکن ذره بینی آن اشاره کرد، که باعث شده اعداد وزن کشی روی ترازو به راحتی خوانده شوند.

می خواستم وزن کم کنم اما ثروتمند شدم

5/5 - (1 امتیاز)