آراد برندینگ

هر آن چیزی که برای پولدار شدن باید بدانید

هر آن چیزی که برای پولدار شدن باید بدانید

هر آن چیزی که برای پولدار شدن باید بدانید

برای رسیدن به موفقیت و پولدار شدن نکات زیادی وجود دارد که یکی از آن ها کار کردن در حوزه موارد مصرفی افراد جامعه است از جمله برنج که مورد علاقه ایرانی ها نیز می باشد، در ادامه با چند نوع برنج پرطرفدار آشنا خواهید شد.

برنج

برنج شمال ایران از انواع برنج بسیار با کیفیتی است، که در کشور تولید می‌شود و دارای گونه های مختلفی می باشد، مانند: برنج صدری، هاشمی، طارم و غیره است.

قیمت برنج شمال ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله یک دست و خالص بودن برنج، نوع آن و منطقه ای که در آن برنج کشت شده است و میزان عرضه و تقاضای آن نیز می باشد.

برنج از جمله محصولات غذایی می باشد که در کشور ما اهمیت بسیار زیادی دارد و حداقل همه افراد روز یک بار این غذای خوشمزه را مصرف می کنند.

برنج در گروه غلات و حبوبات است و از مهم ترین غلات می باشد و انواع مختلفی دارد، که هر کدام دارای خواص مخصوص خود می باشند، مانند : برنج سبوس دار، برنج قهوه ای که دارای کلسیم، فسفر، پتاسیم، آهن و ویتامین های گروه ب می باشند و در طب سنتی طبع برنج معتدل می‌باشد.

هر آن چیزی که برای پولدار شدن باید بدانید

برنج ایرانی

برنج ایرانی درجه یک  اعلا یکی از بهترین و مرغوب ترین برنج های دنیاست که عطر و طعم بی نظیرش در بین ایرانیان معروف است بطوریکه عطر برنج ایرانی نوع طارم، تمام فضای اتاقی که برنج در آن است پر می کند که معروفترین برنجهای شمال ایران که مردم خرید بسیاری می کنند عبارتند از طارم محلی، طارم هاشمی، برنج شیرودی، برنج ندا، برنج فجر، برنج دمسیاه و غیره.

از انواع برنجهای درجه یک می توان برنج هاشمی و برنج طارم را نام برد که طرفداران زیادی بین مردم دارد ولی بعلت کمیاب بودن آن و همچنین کم محصول بودن آن در هکتار، قیمت بالاتری نسبت به سایر برنجها دارد لذا ما برای افرادی که میخواهند با هزینه کمتر برنج مناسبی تهیه کنند پیشنهاد می کنیم که از برنج های شیرودی، فجر و ندا استفاده کنند.

این برنج ها با اینکه بسیار پخت خوبی می دهند از قیمت پایین تری نسبت به انواع طارم دارند و برای خیلی از خریداران، جذاب و مقرون به صرفه است.

هر آن چیزی که برای پولدار شدن باید بدانید

برنج دانه بلند

در بین سفره های ما ایرانیان همواره برنج دانه بلند جایگاه خاصی داشته است این برنجها معمولا با برندهای ایرانی و خارجی در انواع مجلسی و‌ معطر وجود دارند که برنج درجه یک را با عطر و قد بلند می شناسند در این مقاله با بررسی انواع برنجهای دانه بلند به خصوصیات عمده آنها می پردازیم.

اکثرا در بین همه افراد جامعه کیفیت یک برنج قهوه ای خوب را با دانه بلند بودن آن تعریف می کنند و این به صورت یک دانستی عمومی مطرح است از این رو برنج شالیزارهای شمال که آب فراوان در اختیار آنها قرار دارد معمولا بلند تر از دیگر انواع برنجها هستند.

هر آن چیزی که برای پولدار شدن باید بدانید

5/5 - (1 امتیاز)