آراد برندینگ

راه میانبر ثروتمندی را پیدا کردم

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd.jpg

راه میانبر ثروتمندی را پیدا کردم

ثروتمند شدن راه های بسیاری دارد کافیست تا در مسیر درست قدم بردارید و با موفقیت به سمت آن پیش بروید من نیز خیلی اتفاقی به پیشنهاد یکی از دوستان قدیمی وارد حوزه ادویه جات شدم و درآمد بسیاری کسب کردم.

پودر پیاز

امروزه افرادی که بیماری قلبی و دیابتی دارند و می خواهند بیماری های خود را کنترل کنند و قند خود را کاهش بدهند می توانند به خوبی از پودر پیاز استفاده نمایند، خواص بی نظیر پیاز امروزه برای همه افراد در تمامی سنین کاملا مناسب و ایده آل می باشد به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم به شما که حتماً از این محصول استفاده کنید.

در واقع یکی از کاربردهای بسیار خوب پودر پیاز برای آن دسته از افرادی هستند که دوست ندارند در غذای خود از پیاز استفاده کنند آنها برای اینکه غذای خوشمزه و لذیذ داشته باشند و از پیاز استفاده نکنند می توانند از پودر پیاز استفاده کنند و آن را جایگزین پیاز نمایند، این گونه تمام خواص پیاز طعم پیاز را در غذای خود احساس می‌کنید ولی از پیازه خلال شده خبری نیست.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd.jpg

پودر پاپریکا

پودر پاپریکا ادویه برای طعم دادن بسیاری از غذاها استفاده می شود. در بعضی کشورها تند بودن غذا بسیار مهم است و مردم عادت دارند غذا را با طعم تند مصرف کنند. در کشور ترکیه، استفاده از ادویه های تند بسیار مرسوم است و همه نوع فلفل در این کشور یافت می شود.

در غذاهای ترکی ادویه های تندی مانند: نعناع، سماق و انواع فلفل مانند پاپریکا استفاده می شود. یکی از فلفل های مورد استفاده در کشور ترکیه، فلفل پول بیبر است که طعمی مشابه ادویه پاپریکا دارد. که استفاده از ان در غذاها طعم خاصی به انها می دهد.

پاپریکا یکی از انواع مختلف فلفل در جهان است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. البته در میان مردم ایران استفاده از این ادویه رایج نیست. برای تهیه پودر پاپریکا از انواع مختلف فلفل دلمه استفاده می شود. برای تهیه ادویه پاپریکا از روش های مختلفی استفاده می شود.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (2).jpg

پودر سیر

بدین صورت شرکت گلستان اقدام به تهیه پودر سیر پر خاصیت برگرفته از بهترین و مرغوب ترین سیرهای تازه کرده است که با توجه به کیفیت این محصول از قیمت مناسبی نیز برخوردار است که با صرف کمترین هزینه طعم بی نظیر سیر را می توانید به غذای خود اضافه کنید.

در اکثر شرکتهای تولید ادویه، طعم دهنده و چاشنی غذا پودر سیر نیز تهیه می شود که به روش خشک کردن به وسیله دستگاه های بزرگ خشک کن میوه و سبزی صنعتی انجام می شود و در مدت زمان کمی سیر خشک زیادی خواهید داشت و با استفاده از دستگاه فشار این سیرها خرد و به صورت پودر در می آید که برای انواع غذاها، سسها، خورشت، چیپس، آش محلی کاربرد دارد.

بدون ایجاد هیچ گونه بوی نامطبوعی علاقمندان و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است ممکن است افرادی به دلایل اجتماعی و شغلی که دارند این بوی تند برایشان کمی آزار دهنده باشد پس با تهیه پودر سیر گلستان با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خود را از شر بوی تند سیر راحت کنید.

همانطور که می دانید سیر سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و خواص سیر بر کسی پوشیده نیست که از نظر طب سنتی نیز مصرف سیر بسیار توصیه شده است که به موجب طبع گرم آن برای کسانی که دارای طبع سرد هستند داروی مناسبی است و هم چنین برای درمان بسیاری از بیماریها گزینه خوبی است وجود آنتی اکسیدان در سیر خاصیت میکروب کشی و از بین بردن باکتریهای بدن را دارد.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (3).jpg

5/5 - (1 امتیاز)