آراد برندینگ

کسی فکرش را هم نمیکرد آجر مرا ثروتمند کند

کسی فکرش را هم نمیکرد آجر مرا ثروتمند کند

کسی فکرش را هم نمیکرد آجر مرا ثروتمند کند

همیشه فکر میکردم با کسب و کارهای کوچک نمیشود ثروتمند شد اما الان که خودم در حوزه آجر ثروت بی کرانی بدست آوردم میگویم هرچیزی که فکرتان را درگیر کند میتوانید با آن ثروت خوبی را جذب کنید. حال بیایید چند نمونه را بررسی کنیم.

آجر نسوز صنعتی

آجرنسوز صنعتی، با توجه به روش خاصی که برای تولید آن‌ها به کار برده می‌شود دارای کاربردهای متنوعی هستند و در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله انواع آجرهای مورد استفاده در زمینه‌های مختلف می‌توان به آجرهای صنعتی اشاره کرد. حال سوال این است که آجر نسوز صنعتی چیست؟ ویژگی اصلی آجر نسوز صنعتی چیست و یا در چه زمینه‌ای کاربرد دارد؟ و یا این که سطح تحمل آجر نسوز صنعتی چیستو به چه معناست؟ باید گفت که آجرهای نسوز صنعتی از جمله آجرهایی است که در حرارت‌های بسیار شدید و بالا پخته می‌شوند و سطح تحمل زیادی در برابر دماهای بالا را دارا می‌باشند. در فرایند ساخت این نوع آجرها از مواد اولیه‌ی خاصی استفاده می‌شود و با قرار گرفتن آن‌ها در برابر حرارت‌های بالا و دماهای شدید، سطح تحمل آن‌ها برای مقاومت در برابر گرمای زیاد، بسیار بالا می‌رود. در واقع به دلیل همین بالا بودن سطح تحمل در برابر گرمای شدید، باعث بکارگیری آن‌ها در ساخت کوره‌های آجر پزی و سایر تجهیزات حرارتی می‌شود.

کسی فکرش را هم نمیکرد آجر مرا ثروتمند کند

آجر نسوز فرانسوی

آجر نسوز فرانسوی که در ابتدای تولید به رنگ سفید می باشد، برای آن که با رنگ های مختلف و متفاوت و عمدتاً برای نمای داخلی تولید شود، قبل از آنکه در کوره های حرارتی قرار گیرندژ با رنگ‌ های مختلفی ترکیب می شوند و به رنگ هایی مانند قرمزژ قهوه ایط نارنجی و رنگ های متنوع دیگر درمی آیند. همانطور که بارها در این مقاله اشاره شد، مقاومت حرارتی بالای این محصول یکی از مهمترین ویژگی‌ های آن می باشد، به نحوی که برای استفاده در نمای داخلی مانند دیوارهای شاخص، طراحی شومینه، فضای آشپزخانه و غیره بسیار مناسب می باشد. این نوع آجرها بسته به نوع و کاربرد آنها در ضخامت و اندازه های مختلف تولید می گردند، به همین علت تنوعی که در این محصول وجود دارد بر پوشش سلیقه افراد نیز تاثیر خواهد گذاشت.

آجرهای مذکور از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی نیز در برابر هر گونه ضربه و فشار برخوردار می باشند. ترکیب رنگ، ساختار و اندازه های مختلفی که آجرهای نسوز فرانسوی دارا می باشد، استفاده از آنها به صورت پازلی را فراهم نموده و برای دکوراسیون داخلی مناسب هستند. و این موضوع توجه بسیاری از طراحان داخلی را به خود جلب کرده تا برای بخش‌ های مختلف بتوانند از آجرهای مذکور استفاده نمایند.

کسی فکرش را هم نمیکرد آجر مرا ثروتمند کند

آجر نسوز طرح چوب

قیمت این آجرنسوز طرح چوب را شما می توانید در فروشگاه های مختلف و متفاوتی مشاهده کنید و آن را به صورت مناسب خریداری نمایید، شرکت های زیادی در کشور در حوزه تولید انواع آجر نسوز فعالیت دارند که از نمونه های برتر و بهتر آن می‌توان به آذرخش کسرا، نماچین و سهند اشاره کرد که آجر نسوز طرح چوب با بیش از ربع قرن تلاش در زمینه تولید انواع آجر نما ها،آجر لعابی، آجر نسوز و با استفاده از بهترین تکنولوژی های بالای جهانی و با استفاده از متخصصین با تجربه توانسته است، در گروه برندهای بهتر و والاتر ایرانی در جهان و همچنین در ایران معرفی گردند.

کسی فکرش را هم نمیکرد آجر مرا ثروتمند کند

5/5 - (1 امتیاز)