آراد برندینگ

نقشه راه کسب ثروت با خودکار برای من رسم شد

نقشه راه کسب ثروت با خودکار برای من رسم شد

نقشه راه کسب ثروت با خودکار برای من رسم شد

همیشه میدانستم که وقتی متنی یا چیزی با خودکار رسم می شود را نمی توان پاک کرد. برای همین تمام دقت خود را برای جلوگیری از اشتباه و خط خوردگی داشتم. اولین بار با تولید خودکار نقشه ی گنجی را رسم کردم که ثروت زیادی را برای همیشه وارد زندگیم کرد. به طوری که هیچ وقت کسی نتوانست نقش پر رنگ پول را از زندگیم حذف کند.

خودکار

خودکار فانتزی که تنها تفاوت آن با خودکارهای دیگر در این است که در ساختار جوهر آن از اکلیل رنگی استفاده شده‌ است. نوع دیگر خودکارهای اکلیلی که بسیار جذاب و پر استفاده هستند، خودکار اکلیلی میوه‌ ای است که در ساختار آن علاوه‌ بر اکلیل از اسانسهای میوه نیز استفاده شده‌ است که بوی خوشی را به نوشته هدیه می‌ کند. از آن بیشتر برای نوشتن مطالب احساسی، خاطره‌ ها یا مطالبی که لازم است در ذهن افراد به‌ خوبی بارگذاری شود استفاده می‌ کنند.

نقشه راه کسب ثروت با خودکار برای من رسم شد

خودکار رنگی

این نوع از خودکار رنگی به دلیل جذابیتی که در رنگ دارد معمولا در بین نوجوانان و کودکان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. یکی از مهم‌ ترین مواردی که هنگام خرید خودکار باید بدان توجه داشته باشید، ظاهر آن است و قلمهای زیادی با شکل زیبا و جذاب وجود دارند که به راحتی نمی توان  با آنها نوشت، این خودکارها فانتزی هستند و واقعا فقط برای زیبایی هستند.
نه استفاده اگر می خواهید از یک قلم مداوم استفاده کنید، باید حتما خودکار فانتزی را قبل از خرید با نوشتن امتحان کنید تا مطمئن شوید با نوشتن با این قلم احساس راحتی می کنید. مورد بعدی ضخامت نوک قلم است، خیلی از مردم در خصوص این موضوع اطلاع کافی ندارند.

نقشه راه کسب ثروت با خودکار برای من رسم شد

خودکار فانتزی

اما از مواردی که در زمره نمونه های فانتزی آن در میان کودکان و خردسالان دیده شده اند استفاده از خودکار فانتزی است که نمونه هایی که وجود دارد و معمولاً در قالب عروسکها و شمایلی است که در رسانه های اجتماعی انیمیشنها و همچنین کارتونها دیده و شنیده ایم به نوعی که برای اینکه جذب بهتری را داشته باشند به اینگونه کاراکترهای فیلم و انیمیشن روی می آورند که یک امری بدیهی است ولی خوب نگرانی بسیار بزرگی که در این حوزه وجود دارد این است که متاسفانه ما خود مفاخر خودمان را فراموش کردیم و دقیقاً روی می آوریم به این انیمیشنها و این گونه کارتون هایی که در میان کودکان بسیار طرفدار پیدا کرده است.

نقشه راه کسب ثروت با خودکار برای من رسم شد

5/5 - (1 امتیاز)