آراد برندینگ

تاحالا از رسته پلویی پول بدست آوردید؟

تاحالا از رسته پلویی پول بدست آوردید؟

تاحالا از رسته پلویی پول بدست آوردید؟

کسب و کار های زیادی وجود دارد که شما هنوز از آنها قافل هستید. آیا تابه حال با کسب و کاری مواجه شده اید که بتواند شما را به ارزوهایتان برساند اگر پاسخ منفی است میتوانید تا انتهای این مقاله با انواع کسب و کار های که موجب ثروت اندوزی می شود بیشتر اشنا شوید.

رشته پلویی

یادتان که هست شب نوروز که به خانه مادربزرگهایمان که می رفتیک با دیگی از مواجه می می شدیم که در وسط حیات در حال جوش می باشد و رشته پلویی قهوه ای رنگی هم در آن در حال پختن هستند.

زمانی که اصطلاحا سر سفره رشته پلویی ساده مجلسی خوشمزه ای که با برنج ترکیب شده بود را می خوردیم از طعم و لذت آن سیر نمی شدیم اما بیاید حقیقت را بگوییم که هیچوقت فلسفه پخت این غذا را متوجه نشدیم شما چطور دوست دارید که بدانید علت پخت این غذای خوشمزه چه بوده است؟

خوب این موضوع سنتی دیرینه و قدیمی است که از گذشته خانواده های ایرانی به یادگار مانده است رسم است که عید نوروز بزرگ خانواده سعی می کند تا با دعوت از تمامی اعضای خانواده و پخت غذاهای محلی و سنتی از سبزی پلو و عدس پلو با رشته سنتی آنها را به دور هم جمع کرده و ارتباط خانوادگی را تقویت نماید.

.

تاحالا از رسته پلویی پول بدست آوردید؟

رشته سوپ

سوپ از پیش غذاهای محبوب ایرانی می باشد و در سفره های مهمانی حتما سرو می شود. در پخت سوپ از رشته سوپ که به انگلیسی soup noodle یا vermicelli نامیده می شود، استفاده می شود. این رشته ها به غذا لعاب می دهند و آن را خوشمزه تر می کنند.

رشته های سوپ از آرد گندم، سمولینا و یا آرد برنج در ترکیب با آب و نمک درست می شوند. رشته سوپی در اندازه ها و اشکال متنوع در بازار وجود دارد و ارزش غذایی بالایی دارند و غنی از کربوهیدرات ها هستند.

.

این رشته ها را می توان آبکش کرده و در انواع سالادها استفاده کرد و یا سس ماکارونی را با گوشت و قارچ درست کرد و با ترکیب این رشته ها غذایی جالب برای بچه ها درست کرد. این ماده سرشار از کربوهیدرات ها می باشد و برای کودکان که در حال رشد هستند، بسیار مفید است. برای اینکه شکل این حروف حفظ شود باید مدت زمان پخت آن ها را کاهش داد.

.

.

تاحالا از رسته پلویی پول بدست آوردید؟

رشته سوپی

یکی از پیش غذاهای محبوب و پرطرفدار که افراد زیادی به آن علاقه زیادی دارند سوپ می باشد. رشته سوپی یکی از مواد اولیه مهم در تولید سوپ بوده و امروزه رشته سوپی به صورت آماده در بازار به صورت بسته بندی موجود بوده و ارزش غذایی و کالری بر روی بسته بندی این محصولات درج شده است.

سوپ رشته که به آن سوپ ورمشیل نیز می گویند برای تهیه انواع سوپ و پاستا رشته ای از آن استفاده می شود. سوپ رشته نیز یکی از غذاهای پرطرفدار بوده و بسیاری از افراد به دلیل خواص زیادی که دارد بسیار مورد توجه می باشد.

امروزه انواع مختلفی از رشته سوپی در بازار داخلی و در بسته بندی های متنوع موجود بوده و افراد می توانند به راحتی با توجه به استفاده ای که دارند این محصولات را خریداری نمایند.

به دلیل ارزش غذایی بالا و نیز خواص زیاد که رشته های سوپی دارند امروزه یکی از محصولاتی که در همه سبد های خرید افراد مشاهده می کنید این محصول نیز می باشد.

رشته فرنگی و ورمشیل و یا رشته سوپی اسامی است که به این محصول گفته می شود و نامی است که عموما به فرآورده ای گفته می شود که از آرد گندم و همان مواد اولیه چون ماکارونی ها ساخته می شود.

.

تاحالا از رسته پلویی پول بدست آوردید؟

.

.

امتیاز