آراد برندینگ

کسب وکار افراد ثروتمند فاش شد

کسب وکار افراد ثروتمند فاش شد

کسب وکار افراد ثروتمند فاش شد

آیا می دانید افراد ثروتمند چه کاری انجام می دهند تا هرروز پولدار تا از دیروز می شود ؟ دراین مقاله به کسب و کار های افراد موفق و ثروتمند اشاره شده است و متوجه شدیم کسب و کار های انها در زمینه چسب باعث ثروتشان شده است.

چسب آجر نسوز

از چسب آجر نما می توان در صنایع مختلف و برای اتصال انواع آجرها به یکدیگر از جمله آجر نسوز، تزئینی، دکوراتیو و سایر انواع، استفاده کرد. همچنین می توان چسب آجر نسوز را برای متصل کردن کاشی و سرامیک به یکدیگر نیز، به کار برد. برای چسباندن این مواد به سطح باید پس از 24ساعت از اتمام کار، بندکشی را نیز انجام داد تا قوام محصول نهایی افزایش یابد.

باید ذکر کرد که این محصول به دلیل نقش مهم خود در ساخت بناها به طور مستقیم و غیرمستقیم با زندگی افراد مرتبط می باشد، یعنی اگر در ساخت و تهیه این محصول با مشکل مواجه شویم به طور غیرمستقیم در تهیه دیگر محصولات نیز دچار اختلال خواهیم شد.

استفاده از چسب آجر نما روز به روز در حال گسترش می باشد و در آینده ای نه چندان دور از این محصول و مشتقات آن در عرصه های مختلف دیگر و با کاربرد های متفاوت، استفاده می گردد.

.

کسب وکار افراد ثروتمند فاش شد

چسب هبلکس

با تغییر در تکنولوژی ساخت مصالح ساختمانی و استاندارد های جدید و لزوم ایجاد تغییر در نحوه ساخت و ساز، تولید و عرضه مصالح ساختمانی جدید مانند چسب هبلکس سبک رونق خوبی یافته است و وب سایتهایی نظیر نی نی سایت، اقدام به عرضه این محصول نموده اند.

این نوع چسب یک ماده اتصال دهنده همه کاره است که بیشتر برای چسباندن انواع بلوک های هبلکس به کار می رود و به دلیل ایجاد سرعت در ساخت و ساز، دوام بسیار زیاد و قدرت چسبندگی بالا، استقبال زیادی از آن صورت گرفته و سازندگان بسیاری مبادرت به استفاده از این نوع مصالح ساختمانی نموده اند.

قابل ذکر است که این ماده علاوه بر چسباندن بلوک های هبلکس، جهت اتصال انواع مصالح ساختمانی مانند سنگ، کاشی و سرامیک نیز کاربرد دارد؛ چسب بلوک هبلکس به صورت محلول از پیش آماده در دسترس می باشد و و قابلیت استفاده در پروژه های مختلف را دارد.

کسب وکار افراد ثروتمند فاش شد

چسب چوب

اتصال سطوح مختلف به یکدیگر به وسیله مواد چسبناک پیشینه ای طولانی در جهان دارد، به مرور زمان و با پیشرفت علم این مسئله دستخوش تغییر زیادی شده است.

امروزه، شاهد عرضه انواع مختلف چسب جهت مصارف گوناگون می باشیم، مثلاً در اینجا از چسب چوب بی رنگ رازی نام می بریم که قیمت مناسب و کاربردهای زیادی دارد.

همان طور که از نام چسب چوب پیداست، برای چسباندن سطوح چوبی از آن استفاده می شود، این چسب انواع مختلفی دارد و در حالت عادی سفید رنگ است اما برخی از مصرف کنندگان چسب چوب از باقی ماندن رنگ سفید چسب پس از خشک شدن آن شکایت دارند، این مشکل به خصوص برای کسانی پیش می آید که از چسب چوب برای تهیه کار دستی یا جهت انجام کارهای هنری استفاده می کنند.

چسب چوب بی رنگ رازی مشکل مطرح شده در بالا را ندارد، زیرا برخلاف چسب چوبهای قدیمی پس از خشک شدن به حالت بی رنگ در می آید و هیچ اثری از خود بر جای نمی گذارد.

لازم به ذکر است که رازی یکی از برندهای مطرح تولید کننده انواع چسب در ایران است، علت اصلی شهرت این برند کیفیت محصولات و قابلیت چسبندگی بالای آنها می باشد، همچنین رازی چسب های خود را به بهترین شکل ممکن بسته بندی می کند، بی تردید چسب چوب رازی یکی از پرمصرف ترین ارقام چسب به شمار می رود.

.

کسب وکار افراد ثروتمند فاش شد

5/5 - (1 امتیاز)