آراد برندینگ

آشنایی با یک نقاش خیابانی مرا میلیاردر کرد

آشنایی با یک نقاش خیابانی مرا میلیاردر کرد

آشنایی با یک نقاش خیابانی مرا میلیاردر کرد

سفری به شیراز داشتم. کنار خیابان ارم پیرمردی با محاسن و موهای سفید در حال نقاشی دیدم. سمتش رفتم و بعد از ساعتی هم صحبتی به اون پیشنهاد کردم کارهایش را معرفی و به فروش برسانم. حس خوبی بود. همین باعث شد امروز انواع تابلوهای نقاشی و فرش حرفه من شده و درآمد بالایی از آن دارم.

تابلو نقاشی

در تابلو نقاشی تئوری رنگ دستورالعملها و مفاهیم کلیدی را ارائه می‌کند که می‌تواند به هنرمندان و خلاقان در انتخاب رنگها و ترکیبها در آثار هنری خود کمک کند، به تأمل در رنگهای اصلی، رنگهای ثانویه و رنگهای مکمل برای ایجاد هماهنگی، درجات مختلف دما برای به دست آوردن احساسات مختلف کمک می‌کند.

تعجب آور نیست که هنرمندان بزرگی مانند پیکاسو که از تابلو نقاشی سفید تولید هنری می کردنند که می توان آن را به فازهایی تقسیم کرد که دقیقاً توسط سایه ها دیکته می شود، تقریباً تک رنگ او ممتاز بود به دوره معروف آبی یا صورتی خود فکر کنید و این گرایش فقط مربوط به نقاشی نیست! نصبهای سبک مانند دن فلاوین یا اولافور الیسون، محیطهای تک رنگ بسیار خاصی ایجاد می‌کنند و محیط را با لامپهای تک فرکانس آغشته می‌کنند.

آشنایی با یک نقاش خیابانی مرا میلیاردر کرد

تابلو روغن

تابلو رنگ روغن مدرن معمولا نسبت به بقیه تابلوها برتری بالایی دارند که عبارتند از: برای طراحی این مدل از تابلوها، از طرحها و سوژه های خلاقانه ای استفاده می کنند. همچنین از ابزار کار مختلف و خلاقانه برای کشیدن این تابلوها استفاده می کنند و دنیای مدرنیته در آنها نامحدود می باشد.

معمولا از این تابلوهای زیبا می توان در مکانهایی مانند خانه، هتل، مراکز اداری و حتی در شرکتها نیز استفاده نمود. این نوع از تابلوها از آنجایی که مشخصات ظاهری و زیبایی خاصی دارند و همچنین از جذابیت بالایی برخوردار می باشند، حتی افرادی که زیاد با هنر آشنایی ندارند هم بعد از دیدن این هنر، مجذوب آنها شده و برای خود خرید می کنند. البته دکوراسیون منازل توسط این مدل از تابلوها بسیار دوست داشتنی تر می شوند و جلوه خاصی را برای منازل به وجود می آورند.

آشنایی با یک نقاش خیابانی مرا میلیاردر کرد

تابلو فرش

نمونه های مختلفی از تابلو فرش مدرن ماشینی و دستباف توسط فروشگاه های بزرگ و کوچک در حال عرضه می باشند که در صورت مراجعه به هر کدام از آنها حتما به جنس نخ و مواد اولیه به کار رفته در تولید نمونه ها دقت کنید تا کاملا درجه یک و بسیار مرغوب باشند.

در برخی موارد به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی ممکن است قابهای چوبی پوسیده شده و شکل خود را از دست بدهند در اینصورت می توانید برای پیشگیری از چنین مشکلاتی تابلوهایی با قابهای پلاستیکی مقاوم و درجه یک را بخرید که بسیار هم زیبا بوده و ظرافت خاصی در آنها وجود دارد

آشنایی با یک نقاش خیابانی مرا میلیاردر کرد

5/5 - (1 امتیاز)