آراد برندینگ

لبخندی که کسب و کار بر لبهای خانواده ام نشاند

لبخندی که کسب و کار بر لبهای خانواده ام نشاند

لبخندی که کسب و کار بر لبهای خانواده ام نشاند

می توانم به جرات بگویم کسب و کاری که در این روزها برای خودم راه اندازی کرده ام باعث شده تا خانواده و بستگانم خوشحال تر از قبل باشند چرا که برخی از این افراد را مشغول به کار در حرفه انواع خرما کرده ام و توانسته ام مشکل اشتغال را تا بخشی برای این افراد رفع نمایم.

رطب مضافتی

با توجه به ارزش غذایی بالایی که این رطب مضافتی دارد از قند بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد بنابراین افرادی که مبتلا به بیماری قندخون یا همان دیابت هستند باید در مصرف این محصول دقت نمایند.

معجون یک نوشیدنی بسیار مقوی می باشد و توصیه می نماییم برای کودکان خود تهیه کنید، برای درست کردن این نوشیدنی علاوه بر بادام، گردو، عسل، شیر و غیره می توانید از خرما استفاده کنید تا ارزش غذایی آن را دو برابر نمایید.

خرما حاوی قندهای طبیعی از جمله ساکارز، فروکتوز و گلوکز می باشد که دو سوم خرما را این قندها تشکیل می دهند. این خرما به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد می تواند به عنوان یک خوراکی کامل از آن در میان وعده ها نیز استفاده نمود.

لبخندی که کسب و کار بر لبهای خانواده ام نشاند

پیارم

مصرف کنندگان خرمای زاهدی صادراتی می توانند این محصول پیارم را به مدت یکسال در یخچال نگهداری کنند همچنین می توانند برای نگهداری طولانی مدت آن را در فریزر قرار دهند که با این کار خرماها خراب نمی شوند.

این میوه خشک سرشار از ویتامینهای ضروری و سایر مواد مغذی مانند فیبر و کربوهیدرات می باشد که می تواند سلامت بدن شما را تضمین نماید. کسانی که مبتلا بیماری گوارشی مانند حرکات نامنظم روده هستند.

می توانند با خوردن خرما به طور روزانه از این بیماری نیز تا حدودی جلوگیری نمایند که دلیل بهبودی این بیماری با خرما، فیبر موجود در آن است.

لبخندی که کسب و کار بر لبهای خانواده ام نشاند

خرما خاصویی

یکی از سالم ترین میوه ها که در منطق گرمسیری رشد می کند، خرما خاصویی جنوب می باشد که معمولا جزء میوه های خشک به حساب می آید. آنتی اکسیدانها اساسا ترکیباتی هستند که فرآیند اکسیداسیون را مهار می کنند.

و در نتیجه رادیکالهای آزاد خطرناک را که می تواند آسیبهای زیادی به سلولهای شما وارد کنند را از بین می برد، اکسیداسیون می تواند بسیار خطرناک باشد زیرا می تواند برای یکپارچگی ساختاری و ژنتیکی سلولهای شما بسیار مضر باشد.

این محصول دارای طرفداران بسیاری در سراسر کشور نیز می باشد و با خوردن روزانه 100 گرم خرما زاهدی به همراه ارده کنجد می توانید تمام مواد مغذی و ضروری بدن را از این میوه با ارزش دریافت کنید البته در خوردن آن زیاده روی نکنید چرا که ممکن است باعث افزایش قند خون شما شود.

لبخندی که کسب و کار بر لبهای خانواده ام نشاند

امتیاز