آراد برندینگ

شکست در کسب و کارم مقدمه ای بر پیروزی من شد

شکست در کسب و کارم مقدمه ای بر پیروزی من شد

شکست در کسب و کارم مقدمه ای بر پیروزی من شد

زمانی که در کسب و کار قبلی ام با شکست مواجه شدم عزمم را جذب کردم تا بتوانم در کسب و کار آینده ام موفق بشوم به پیشنهاد یکی از آشنایانم با حوزه لوازم پزشکی آشنا شدم و در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن درخشیدم و ثروت زیادی را کسب کردم، لذا قصد دارم شما را بیشتر با این حوزه موفق آشنا کنم.

پد الکلی

می توان گفت در بازار لوازم پزشکی انواع تولیدات پر مصرف تولید می شوند که شیراز توانسته در زمینه تولید انواع پد الکلی جز موفق ترین ها لقب بگیرد. این نوع پدها در واقع همان پنبه های الکلی قدیمی هستند که امروزه در سایزهای کوچک تر و با بسته بندی استریل تولید می شوند. علاوه بر اینکه میزان استریل و بهداشتی بودن این محصولات از عوامل استفاده زیاد این پدها در همه جا بوده است، استفاده سریع و راحت نیز از موارد پر فروش بودن این مواد ضدعفونی کننده می باشد. این نوع از پدها و دستکش مورد تائید مراکز بهداشت جهانی بوده که بیشترین استفاده را برای استریل کردن قبل از تزریق دارد.

شکست در کسب و کارم مقدمه ای بر پیروزی من شد

سرنگ انسولین

لازم به ذکر است که این سرنگ انسولین طوری طراحی شده اند که فرد به طور مستقل و طبق دستور پزشک، خودش بتواند انسولین خود را تزریق کند. سرنگ های انسولین برای تزریقات غیر جلدی در نظر گرفته شده است و برای تزریقات عضلانی مناسب نمی باشد. به همین علت طول سوزن این سرنگ ها کوتاه می باشد تا هنگام تزریق انسولین فرد سوزن را به عضله خود وارد نکند. این سرنگ ها هم در داخل کشور تولید می شوند و هم نمونه های وارداتی آن ها در بازار موجود است. علاوه بر تفاوت تولیدکنندگان این کالا، خود این سرنگ ها هم انواع مختلفی دارند. به همین علت قیمت قطعی برای این کالا نمی توان در نظر گرفت.

شکست در کسب و کارم مقدمه ای بر پیروزی من شد

ست سرم

ست سرم دارای اجزای مختلفی است که به یک نمونه ی آن که گیره ی غلتکی بود، اشاره شد که ما در ادامه به برخی از اجزای مهم دیگر آنها نیز همراه با کاربردی که دارند، اشاره خواهیم کرد: 1- محفظه سرم که یکی از مهم ترین قطعات ست سرم است که به وسیله ی آن، میزان مایع ورودی به درون بدن را می سنجند. 2- درگاه تزریق که به وسیله ی آن مواد و داروهای دیگری که مورد نیاز است را وارد بدن می کنند. 3- سر سوزن که می توان از آن برای تزریق راحت تر استفاده نمود. 4- گیره اسلایدی که به کمک آن، جریان تزریق را کاملا قطع می کنند.

شکست در کسب و کارم مقدمه ای بر پیروزی من شد

امتیاز