آراد برندینگ

تحولات شگرفی که با پودرهای خوشمزه در زندگیم روی داد

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (5).jpg

تحولات شگرفی که با پودرهای خوشمزه در زندگیم روی داد

داشتن یک شغل مناسب و درآمد بالا همیشه تحولات بزرگی در پی دارد و باعث تغییرات بسیاری در زندگی افراد می شود من هم توانستم با کار کسب و کار در زمینه پودرهای خوراکی این دگرگونی عالی را در زندگی خود و اطرفیانم به وجود آورم.

ژله تزریقی

ژله به خاطر پروتئین بالای آن برای سلامتی مفید است که یکی از انواع پرطرفدار آن ژله تزریقی می باشد.

بیشتر افراد با طعم و ژله رنگی آشنا هستند. اما ممکن است تعجب کنید که ژله عمدتا از پروتئین درست شده است.ژله از جوشیده شدن استخوان های حیوانات ، غضروف و پوست آنها برای استخراج کلاژن درست شده است. کلاژن نوعی پروتیین فیبری است که ماهیچه ها، استخوان ها و پوست حیوانات را به هم متصل می کند.

وقتی کلاژن پردازش می شود، ماده ای بی رنگ به نام ژلاتین می شود. بعد از سرد شدن ژلاتین، بافتی شبیه ژله پیدا می کند.برخلاف کلاژن، ژلاتین در آب داغ حل می شود و می توان آن را در سس های سالاد ، سوپ ها و دسرها به کار برد.

فواید ژلاتین مشابه فواید کلاژن است چون ژلاتین همان آمینو اسیدها را شامل می شود.

ژلاتین شامل چندین آمینو اسید است. آمینو اسیدها ترکیباتی هستند که برای ساخت پروتئین ها با هم ترکیب می شوند و برای عملکرد مناسب اندام های مختلف و نیز فراهم کردن انرژی ضروری هستند در حالی که بدن انسان آمینو اسیدها را تشکیل می دهد، بیشتر مردم باید آمینو اسیدها اضافه را از طریق غذا به دست آورند.

.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (5).jpg

پودینگ آماده

پودینگ ها عمده ترین بخش دسر ها را تشکیل می دهند. پودینگ آماده خوشمزه جذاب دارای انواع مختلفی مانند پودینگ میوه های خشک، پودینگ کریسمس، پودینگ سیاه، پودینگ برنج، پودینگ بیسکوییت و موز، پودینگ شکلاتی، پودینگ وانیلی و … است. شاید هنوز هم برخی تفاوتی میان کاسترد، موس و پودینگ را ندانند، اما تمام این ها دارای رسپی های مختص خود هستند و تنها چیزی که پودینگ را از بقیه متمایز می کند، بافت نرم و لطیف این دسر جذاب است.

به طور کلی عمده ترکیبات پودینگ ها را شیر، نشاسته ذرت، زرده تخم مرغ تشکیل می دهد. به نظر من عامل بافت اسفنجی پودینگ ها وجود این سه ماده در کنار هم است. پودینگ ها را می توان با انواع میوه، طعم دهنده و … طعم دار کرد. پودینگ یک دسر انعطاف پذیر است، که می تواند با هر ماده جذابی ترکیب شود و گاهی با عنوان ماده منسجم کننده در انواع کیک یخچالی قرار بگیرد.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (33).jpg

ژله پرتقال

نکته بسیار جذابی که درباره خواص پرتقال وجود دارد آن است که به دلیل ساختار سلولی که در آن وجود دارد و همچنین بسیار شگفت انگیز است قطعاً مشاهده کرده اید که در زیر غشای ظریف آن پالپ های کوچک وجود داشته که تزیین ژله پرتقال با انار نیز بسیار دلپذیر بوده که شفاف هستند. که با یک نظم بسیار مشخص و مرتب در کنار یکدیگر قرار گرفته و همچنین به یکدیگر چسبیده ‌اند و شاید کسی از این موضوع باخبر نشده باشد که هر پالپی که در این میوه موجود می باشد.

یک سلول بسیار بزرگ است که حتی نمی ‌توان آن را با چشمی که غیر مسلح هست رویت کرد و همچنین می‌ توان گفت هر بار به پرتقال دارای یک سلول بزرگ می باشد که خاص های گوناگونی دارد.

به دلیل محبوبیت و معروفیت بسیار زیاد این میوه که از دسته مرکبات است و نام آن را پرتقال می گویند در گوشه گوشه جهان کشف شده که هر کدام از آنها دارای خواص، نوع و همچنین با ویژگی های خاص خود هستند که در تهیه ژله و پودر ژلاتین نیز از آن بهره می گیرند.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (31).jpg

5/5 - (1 امتیاز)