آراد برندینگ

با اسانس رایحه خوش ثروت را به زندگیتان هدیه کنید

با اسانس رایحه خوش ثروت را به زندگیتان هدیه کنید

با اسانس رایحه خوش ثروت را به زندگیتان هدیه کنید

اگر در زندگی از تاریکی فقر رنج می‌برید و به دنبال راهی به سوی روشنایی هستید ما به شما فعالیت در حوزه عالی اسانی را پیشنهاد می کنیم تا مانند من بتوانید به ثروت برسید در ادامه مطلب همراه من باشید.

اسانس باریجه

اسانس باریجه به عنوان یکی از مواد اولیه تولید محصولات آرایشی به کار می رود و شما اگر جزو افرادی هستید که در زمینه تولید لوازم آرایشی گیاهی فعالیت دارید اسانس باریجه برای شما مناسب است.

اسانس باریجه دارای پینن راست می باشد و میزان محصول هر بوته باریجه به دفعات تیغ زدن، قدرت گیاه و نوع برداشت بستگی دارد.

میزان محصول هر بوته باریجه به نسبت از حداقل 50 تا حداکثر 150 گرم می­باشد این مقدار بستگی به عوامل زیادی از جمله دفعات تیغ زدن، قدرت گیاه و نوع برداشت دارد.

با اسانس رایحه خوش ثروت را به زندگیتان هدیه کنید

اسانس به لیمو

اسانس به لیمو داراى خواص باکترى کش و میکروب کش بوده و همچنین در عطرسازى از آن استفاده مى شود و امروزه به علت زیبایى و عطر دلپذیرى که دارد در غالب نواحى گرم و معتدل مانند نواحى مدیترانه اى اروپا پرورش مى یابد.

در ایران هم نمونه هایى از آن را آورده و در استان هاى شمالى و باغ ها کشت داده اند ماده متشکله اصلى برگ گیاه به لیمو را اسانس به میزان ۵/۰ درصد تشکیل مى دهد.

این اسانس سبک تر از آب بوده، رنگ آن زرد مایل به سبز روشن و با بویى مشابه لیمو است.

از به لیمو در درمان سوءهاضمه، نفخ، سردردهاى یک طرفه، دردهاى عصبى، سرگیجه و علائم سرماخوردگى استفاده مى شود. همچنین به عنوان ادویه در مصارف خانگى مصرف دارد.

با اسانس رایحه خوش ثروت را به زندگیتان هدیه کنید

اسانس خوراکی

انواع اسانس خوراکی را می‌توان در سه گروه جای دارد اسانس محلول در آب و اسانس محلول در روغن و اسانس محلول در الکل

هر یک از انواع اسانس‌های مواد غذایی فوق در صنایع مختلف و با توجه به کاربردهای خاص خود، کارایی دارند.

در صنایع غذایی و خوراکی، بیشترین اسانس مورد استفاده، اسانس محلول در آب است اسانس‌های محلول در روغن را بیشتر در صنایعی چون تولید خمیردندان می‌بینیم.

با این همه در برخی از خطوط تولید صنایع غذایی نیز از اسانس‌های محلول در روغن استفاده می‌شود.

در خرید عمده اسانس مواد غذایی بخش قابل توجهی به اسانس‌های میوه‌ای اختصاص داده شده است. این اسانس‌ها در تولید محصولات غذایی نقش پررنگی داشته و به دلیل رنگ و طعم قابل توجهی که دارند، بازار بزرگی را به خود اختصاص داده اند.

با توجه به پایه میوه و گیاه بودن این اسانس‌ها، لازم است که نگهداری مناسبی از آن‌ها صورت گرفته و حتما باید خرید این اسانس‌ها از تأمین‌کننده یا وارد کننده‌ای صورت بگیرد که نسبت به شرایط نگهداری و حمل و نقل آن‌ها نیز حساسیت لازم را به خرج دهد.

با اسانس رایحه خوش ثروت را به زندگیتان هدیه کنید

.

امتیاز