آراد برندینگ

با ثروتی که بدست آوردم دنیای خود را تغییر دادم

با ثروتی که بدست آوردم دنیای خود را تغییر دادم

با ثروتی که بدست آوردم دنیای خود را تغییر دادم

اگر علاقه دارید تا دنیای خود را تغییر دهید و وارد یک دنیای جدید شوید باید وارد کسب و کاری شوید که بتوانید سود زیادی از فروش محصولاتتان بدست بیاورید پس اگر شغلی دارید که فروش کمی دارید یا باید شغل دیگری انتخاب کنید یا ترفند ها و ایده های جدیدی برای فروش محصولتان انتخاب کنید.

روغن

در هنگام خرید و فروش انواع روغن خوراکی طبیعی معیارهای مختلفی مورد توجه قرار می گیرد اما در بین تمامی موارد قیمت این محصول از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد، در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با تمامی مواردی که در خصوص روغن زیتون اهمیت دارد آشنا کنیم.

روغن زیتون از جمله روغنهای خوراکی به شمار می رود که دارای رنگ زرد و طلایی می باشد و نه تنها مضر نیست بلکه دارای خواص منحصر به فرد زیادی برای سلامتی و زیبایی پوست مو می باشد، برای تهیه ی روغن زیتون از دانه های زیتون درجه یک استفاده می شود،

این محصول به جهت اینکه به صورت ارگانیک تولید می شود فاقد چربی مضر بوده از همین رو مصرف آن برای افراد هیچ محدودیتی به دنبال نخواهد داشت.

میوه ی زیتون یک نوع میوه ی درختی به شمار می رود که برای نخستین بار در کرانه های مدیترانه ای پرورش یافته است، روغن زیتون نیز برای نخستین بار در شمال فلسطین کشف شده است اما در این خصوص هنوز ابهامات زیادی وجود دارد.

.

با ثروتی که بدست آوردم دنیای خود را تغییر دادم

روغن اسپند

برای تولید روغن اسپند از روش های مختلفی استفاده می شود اما به طور کلی برای تولید ارگانیک و بدون دردسر لازم است که از دستگاه های مکانیکی و الکترونیکی در این خصوص استفاده شود، با پیشرفت هایی که اخیرا انجام گرفته است تولید روغن اسپند بدون کمترین دخالت انسان تولید می شود از همین رو کیفیت محصولات تولیدی به شدت افزایش پیدا کرده است.

به طور کلی روغنهای اسپند به صورت عمده و جزئی بسته بندی شده و در کشور عرضه می شوند، برای عرضه ی عمده این محصولات آنها را درون ظروف 10 یا 20 لیتری ریخته می ریزند و به مراکز عمده فروشی ارسال می کنند، اما در عرضه ی جزئی این محصولات را درون ظروف نیم تا یک لیتری می ریزند و در اختیار افراد خانه دار قرار می دهند، در نظر داشته باشید که اگر این محصول به صورت عمده عرضه شود دارای قیمت پایین تری بوده و از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

استفاده از روغن اسپندبرای تهیه ی انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرند، در نظر داشته باشید از آنجایی که این محصول دارای چربی کمی می باشد از همین رو استفاده از آن برای تمامی گروه های سنی خصوص افرادی که چربی بالایی دارند بسیار پیشنهاد می شود. 

.

با ثروتی که بدست آوردم دنیای خود را تغییر دادم

روغن بادام تلخ

در سالهای اخیر با توجه به شناخته شدن خواص منحصر به فرد روغن بادام تلخ خوراکی مصرف این محصول نسبت به سالهای گذشته با افزایش چشمگیری همراه بوده است، در این قسمت تصمیم داریم تا شما را با مهم ترین و اصلی ترین خواص این محصول آشنا کنیم.

روغن بادام تلخ دارای موارد مغذی بسیار زیادی می باشد، یک قاشق غذاخوری این محصول حدود 14 گرم می باشد، در این مقدار روغن حدود 120 کیلو کالری انرژی وجود دارد و تنها 13 گرم چربی در آن وجود دارد.

روغن بادام تلخ حاوی اسیدهای چرب تک اشباع شده هستند، این نوع چربی نه تنها باعث افزایش وزن نمی شود بلکه اگر به درستی و طبق اصول مصرف شود می تواند به کاهش وزن نیز بسیار کمک کند، در نظر داشته باشید که امروزه بسیاری از پزشکان توصیه می کنند بجای مصرف روغنهای خوراکی متفرقه یا حتی کره از روغنهای زیتون که سالم تر هستند استفاده کنید.

.

با ثروتی که بدست آوردم دنیای خود را تغییر دادم

امتیاز