آراد برندینگ

اهداف خود را برای ثروتمند شدن نشانه بگیرید

اهداف خود را برای ثروتمند شدن نشانه بگیرید

اهداف خود را برای ثروتمند شدن نشانه بگیرید

تا زمتنی که ما در زندگی خود هدفی تعیین شده نداشته باشیم نمی توانیم در هیچ حوزه ای به موفقیت دست یابیم از این رو یکی از مشاغلی که به اهداف خیلی از افراد نزدیک است تجارت خرما می باشد که می تواند کمک کننده خیلی از افراد باشد.

خرما برحی

امروزه شرکتهای تولید کننده بسیار زیادی توانسته اند با برندهای متفاوت قیمت خرما برحی را در بازار به تثبیت برسانند.

به همین دلیل ممکن است برای برخی از افراد بخصوص کسانی که دارای طبع گرم و خشک هستند، زیاده روی در مصرف ان خیلی مناسب نباشد. اما افرادی که دارای طبع سودایی و سرد هستند میتوانند به راحتی با آوردن این خرما در برنامه غذایی خود طبع خود را تنظیم کنند. خرما خاصه سهم زیادی از خرماهای صادراتی ایران را به خود اختصاص داده است.

بخصوص در سال های اخیر و با تلاش برخی از شرکت ها به نام و مشهور، مانند شرکت تولیدی خرمای گیلدا (آتیه ارگ آتبین) که با تغییر در نوع بسته بندی و مکانیزه کردن فرآیندهای طبقه بندی و فروش توانسته اند خدمات ارزشمندی در راستای معرفی این خرما به بازارهای جهانی و فروش هر چه بیشتر این محصول ارائه کنند.

اهداف خود را برای ثروتمند شدن نشانه بگیرید

خرما زاهدی

خرما آلویی اندازه ای کوچک دارد و همین امر موجب کاهش قیمت خرما زاهدی شده است. ولی بسیاری از خرما شناسان طعم و مزه این خرما را با خرما پیارم که بهترین نوع خرما ایران است مقایسه می کنند. این خرما جزئی از خرماهای درجه دو محسوب میشود. هر چند این تنها و تنها به دلیل اندازه خرما مد نظر قرار گرفته است. خرما خاصویی به نسبت دیگر خرماها قند کمتری دارد. البته این به دلیل تر بودن خرما خاصویی است.

در نظر داشته باشید که بر خلاف تصور بسیاری از مردم که خرما خشک را دارای قند کمتری می دانند ولی این موضوع کاملا بر عکس است.

اهداف خود را برای ثروتمند شدن نشانه بگیرید

خرما شکلاتی

جالب است بدانید سایز و اندازه یکی از دلایل تعیین قیمت خرما شکلاتی می باشد. خرما هر چه نرسیده تر و تر یا مرطوب تر باشد قند کمتری دارد و هر چه بر میزان رسیدن آن افزوده شود میزان قند خرما افزایش می یابد و این امر در خصوص خرما خشک و نیمه خشک نشان می دهد که قند این نوع خرماها از خرما تر بیشتر است.

از این رو خرما خاصویی قند به نسبت کمی دارد، هم اینکه کوچک ترین نوع خرما است و هم اینکه از نوع خرما تر و یا مرطوب می باشد. به همین دلیل مصرف زیاد خرما خشک به افرادی که رژیم غذایی دارند توصیه نمی شود و بهتر است خرما خاصویی را جایگزین آن کنند.

قند خرما خاصویی اغلب فروکتوز است که به راحتی در سوخت و ساز بدن مصرف می شود و همین امر باعث شده که میزان تاثیر قند این خرما بر روی افراد دیابتی بسیار کمتر باشد.

اهداف خود را برای ثروتمند شدن نشانه بگیرید

امتیاز