آراد برندینگ

با این چای به زندگیم عطر و طعم بخشیدم

با این چای به زندگیم عطر و طعم بخشیدم

با این چای به زندگیم عطر و طعم بخشیدم

خوشبختانه با ایمان به خداوند بزرگ توانستم زندگی ام را از بدبختی و هلاکت نجات دهم و آن هم به کمک یکی از دوستانم که حوزه ی کاری چای را به من پیشنهاد داد و اقدام به عمل و تلاش بسیار توانستم کارم را گسترش دهم و سود های بسیاری را بدست بیاورم با من همراه باشید تا شما را با انواع چای پرسود آشنا کنم.

چای ایران

در حال حاضر چای ایرانی به ۳۶ کشور جهان صادر می شود و با افزایش صادرات چای خشک ارز آوری خوبی نصیب کشورمان می‌شود زیرا قیمت چای ایران بسیار مناسب می باشد و همچنین موجب می شود کشاورزان چای کار نیز رغبت بیشتری برای تولید پیدا می کنند.چای دارای تنوع گسترده ای است اما شاخص ترین آن ها چای سبز و سیاه است، که سهم عمده صادرات چای ایران شامل چای سیاه است.البته بیشتر صادرات چای ایران در بسته بندی های بالای ۳ کیلو صادر می شود. چای در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۰۹۰۲ شناخته می شود.

پدر چای ایران کسی نیست جزء آقا محمد خان قاجار قوانلو که لقب آن کاشف السلطنه است که بعد ها به او یک لقب دگر هم داده اند به او چایکار هم گفته اند وی در سال ۱ فروردین ۱۲۴۴ به دنیا اومد و ۳۱ فروردین ۱۳۰۸ از دنیا رفت وی اصلاحگر، نویسنده و مشروطه خواه دوره پهلوی و قاجار و دیپلمات بوده است و کسی بود که کاشتن چای و پرورش آن‌ را به ایران آورد و یاد داد به همین دلیل به او پدر چای ایران گفته اند.

.

با این چای به زندگیم عطر و طعم بخشیدم

چای بلوبری

امروزه ایالات متحده ی آمریکا، بزرگترین تولیدکننده ی تمشک آبی در جهان است و بیش از ۹۰ درصد تمشک آبی سراسر جهان، در این کشور کشت و پرورش داده می شود. این محصول دارای طعم و مزه و عطر بسیار مطبوع و دلنشینی بوده و نیز به دلیل مناسب بودن قیمت چای بلوبری می تواند برای انواع مراسم و پذیرایی های ویژه شما در منزل یا محیط کار باشد. چای سیاه و تمشک آبی (بلوبری) نیوشا را می توانید دو ساعت بعد از وعده غذایی برای افزایش متابولیسم و چربی سوزی بدن نوش جان کنید. این محصول حاوی چای سیاه CTC است. بنابراین رنگ دهی سریع داشته و طعم بلوبری آن کاملاً مشهود است.

قرن ها پیش از ورود مهاجران اروپایی به آمریکا، بومیان این قاره، از تمشک آبی استفاده می کردند. سرخپوستان باور داشتند که این میوه را روح بزرگ در طول یک دوره قحطی طولانی، برای کودکان گرسنه فرستاده است. بومیان آمریکا بلوبری را خشک کرده و در فصل زمستان به تنهایی یا مخلوط با گوشت مصرف می کردند. سرخپوستان، میوه های خشک را با آرد ذرت، عسل و آب مخلوط و از آن نوعی پودینگ تهیه می کردند.

.

با این چای به زندگیم عطر و طعم بخشیدم

چای دارچین

دمنوش و چای دارچین به دلیل خواص بسیاری که دارند از فروش بالایی برخوردار می باشند و شما می توانید قیمت چای دارچین را در سایت های معتبر جست و جو کنید. مطالعات نشان می دهد که دمنوش دارچین ممکن است باعث تشکیل کلاژن، افزایش خاصیت ارتجاعی و هیدراتاسیون پوست شده و با کاهش چین و چروک به جوان سازی پوست صورت کمک کند. گفته می شود که دمنوش دارچین به بهبود عملکرد مغز کمک کرده و خطر ابتلا به آلزایمر و پارکینسون را در افراد کاهش می دهد.

تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد که دمنوش دارچین به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و پلی فنول هایی که دارد ممکن است به پیشگیری و درمان سرطان پوست کمک کند. دمنوش دارچین به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی طبیعی که دارد خطر ابتلا به بیماری های ناشی از باکتری های استافیلوکوک، سالمونلا و E.coli را کاهش می دهد. مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که ترکیبات موجود در دمنوش دارچین ممکن است علائم التهاب در بدن را کاهش داده و خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی و عروقی را کاهش دهند.

.

با این چای به زندگیم عطر و طعم بخشیدم

امتیاز