آراد برندینگ

مثقال های زعفران ریال های درآمدم را افزایش داد

مثقال های زعفران ریال های درآمدم را افزایش داد

مولتی میلیاردر شدن مستلزم اراده و پشتکار و تلاش فراوان است. البته داشتن شم اقتصادی هم کمک زیادی در ثروتمند تر شدن می کند. در این میان نقش داشتن سرمایه اولیه را نمی توان نادیده گرفت. اما من پولی برای شروع یک کسب و کار جدید نداشتم به همین دلیل به دنبال مسیرهایی بودم که بدون نیاز به سرمایه من را به ثروت برساند. به همین دلیل با یک روش بسیار جدید آشنا شدم و کسب و کارم را در حوزه ی زعفران با این شیوه راه اندازی کردم و توانستم به یک درآمد رویایی دست پیدا کنم و ثروتمند شوم.

زعفران نگین قائنات

مردمان کشور مصر جزو دیگر افرادی بودند که علاقه خاصی به زعفران نگین قائنات داشتند و حتی زعفران در کشور هند هم مورد توجه افراد واقع شد زعفران اقسام گوناگونی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از: نگین زعفران، سرگل زعفران، پوشال زعفران و غیره می باشد اغلب افرادی که با اقسام و تفاوتهای زعفران آشنایی دارند بسیار کم هستند.

هر چقدر میزان کیفیت زعفران بیشتر باشد به نسبت طعم، مزه و رنگ آن هم بهتر خواهد بود مطمعنا اگر به خاصیت و کیفیت زعفران توجه نموده باشید تا به حال اسم نگین زعفران به اذنتون رسیده است زعفران نگین قائنات خراسان رضوی در کشور به عنوان بهترین و با کیفیت ترین زعفران ایرانی مشهور است که انواع متفاوتی دارد که به نامهای نگین، نگین سان و نگین برتر معروف هستند.

مثقال های زعفران ریال های درآمدم را افزایش داد

زعفران سرگل ممتاز

همیشه برای خرید محصولات اصل از جمله زعفران سرگل ممتاز، باید در ابتدا تحقیق کنیم که بهترین نمونه آن در کجا یافت می شود و در اختیار کدام برند تجاری می باشد. در مورد زعفران تا حدودی همه مردم اطلاعاتی دارند و می دانند که مرغوب ترین این محصولات در استان خراسان تولید می شود.

این استان دارای هزاران متر مربع زمینهایی می باشد که زیر کشت زعفران بوده و توسط کارخانه های گوناگون به بازار عرضه می شوند. همه این محصولات توسط نیروی انسانی برداشت می شوند و بعد از این مرحله به جداسازی برگ و تار این گیاه می پردازند. یکی از دلایل مرغوبیت زعفران نحوه جداسازی بخش سفید ریشه آن می باشد که هر چقدر این ریشه بهتر جدا شود، باعث بالا رفتن کیفیت زعفران می شود.

مثقال های زعفران ریال های درآمدم را افزایش داد

زعفران گلستان

ظروف شیشه ای که برای بسته بندی زعفران گلستان استفاده می شوند، امروزه در مدل های متنوعی تولید می شوند‌. بسته بندی نقش مهمی روی حفظ رنگ و بوی زعفران دارد، به همین دلیل توصیه می شود از شیشه هایی که از مواد درجه یک ساخته شده اند، استفاده شود.

درصورتی که بسته بندی شیشه ای استاندارد لازم را نداشته باشد، می تواند در نزد مشتری ارزش محصول را پایین بیاورد و بر عکس بسته بندی استاندارد می تواند به چند برابر شدن ارزش محصول در نزد مشتری کمک کند. استفاده از ظروف شیشه ای برای بسته بندی زعفران، مزیت های مهمی دارد.

مثقال های زعفران ریال های درآمدم را افزایش داد

امتیاز