آراد برندینگ

توجه متمرکز و مهارت های فردی دلیل ثروتمند شدنم بود

توجه متمرکز و مهارت های فردی دلیل ثروتمند شدنم بود

بسیاری از افراد راه های مختلفی را برای رسیدن به ثروت و موفقیت امتحان می کنند اما ناکام می مانند و در این باره باید بگویم که متمرکز کردن توجه بر روی حوزه فعالیت و ارتقای مهارتهای فردی می تواند نقش مهمی در موفقیت شما ایفا کند و من از همین راه توانستم در حوزه تولید موتور سیکلت به ثروت برسم و انواع آن را در ادامه نام برده ام.

موتور

شرکت هوندا طیف گسترده ای از انواع موتور سیکلت را طراحی و تولید می کند که در سهم قابل توجه ای در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. از متداولترین موتور سیکلتهای هوندا که در بین جوانان ایرانی نیز محبوبیت زیادی دارند باید به نام کروز اشاره کنیم که برای رانندگی رومزه در شهرهای پر جمعیت و کاهش زمان ماندن در ترافیک یکی از بهترین گزینه ها است.

از ویژگی ظاهری موتور سیکلت هوندا کلاس کروز باید به ارتفاع کم و کوتاه آن همراه با داشتن سیستم تعلیق بسیار نرم اشاره کنیم، این دو ویژگی سبب شده تا حرکت موتور در پیاده روهای ناهموار و بین خودروها بسیار آسان شود. انواع موتور سیکلت هواند کروز نیز خود دارای چهار زیر مجموعه هستند که هر کدام از نظر قدرت موتور، گیربکس، مخزن سوخت، نوع طراحی، میزان مصرف انرژی و همچنین قیمت فروش تفاوتهایی با یکدیگر دارند.

توجه متمرکز و مهارت های فردی دلیل ثروتمند شدنم بود

موتور هوندا 250

به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی تئوری ساخت موتور هوندا 250 تکامل پیدا کرد و به شکل امروزی در آمد، اما موتورهایی که امروزه طراحی می شوند تنها با هدف جا به جا کردن یک فرد مشابه دوچرخه تولید نمی شوند و از اهداف ورزشی گرفته تا حمل بار مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه موتورسیکلت به عنوان یکی از محبوبترین وسایل حمل و نقل شناخته می شود که علاوه بر استفاده در حمل و نقل فرمهای خاص و ویژه ی آن که به منظور مسابقات طراحی می شود تحت عنوان موتور سیکلتهای اسپورت طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. سویشیرو هوندا یک جوان فعال و با انگیزه ی ژاپنی بود، شغل هوندا مکانیک بود و با تولید رینگ و پیستونهای مختص خود توانست این تولیدات را به شرکت تویوتا بفروشد پس از جنگ جهانی دوم هوندا با اتصال یک موتور یا به اصطلاح سیستم پیش رانه ی ساده توانست یک وسیله ی نقلیه ی ساده و ارزان قیمت تولید کرده و شرکت جدیدی تحت عنوان شرکت پژوهشی هوندا را راه اندازی کرد.

توجه متمرکز و مهارت های فردی دلیل ثروتمند شدنم بود

موتور هوندا

یکی از خوش اقبال ترین برندهای مطرح در دنیا موتور هوندا سنگین است حتما می‌ پرسید چرا؟ چون در بین ایرانیان جایگاه خیلی خوبی پیدا کرده است و افراد زیادی هستند که به آن علاقه زیادی دارند و تنها برای خرید این موتور تلاش می کنند. امروزه شاهد این موضوع هستیم که این موتور سیکلت همچون دوچرخه حرفه ای با نسخه های جدیدی وارد بازار کشورمان می شود و نمونه های از این طرح را در بازار به خوبی می بینیم که توسط تیم سازنده این محصول به بازار ارائه شده و از نظر کیفی بسیار ستودنی است و با کدهای مختلفی و وزن و میزان‌ ظرفیت باک متفاوتی به مشتریان عرضه می ‌گردد.

از سال ۱۹۴۸ تا کنون انواع مدل هوندا در شرکت چند ملیتی ژاپنی تولید شده و مدلهای جدیدتری از سالهای ۲۰۲۰ نیز در بازار دیده می شود که توسط این شرکت تولید و در سراسر دنیا توسط نمایندگیهای فروش ارائه می شود و بخش مهم آن در واردات کشور ما وجود دارد.

توجه متمرکز و مهارت های فردی دلیل ثروتمند شدنم بود

5/5 - (1 امتیاز)