آراد برندینگ

این ابتکار خاص مرا به مرز ثروت رساند

این ابتکار خاص مرا به مرز ثروت رساند

یکی از محصولات گیاهی و ارگانیک که سودآوری بالایی را برای صاحبان این مشاغل فراهم می کند، محصول سیاه دانه می باشد که به دلیل خواص فراوان مصارف بالایی را دارد. من با ورود به عرصه این محصول کشاورزی توانستم به سرعت پیشرفت کنم و در این تجارت تبدیل به یک تاجر موفق و ثروتمند شوم. در این مقاله پیشنهاد می کنم که با ما همراه باشید و این محصول را بهتر بشناسید.

سیاه دانه فله

قیمت سیاه دانه فله نسب به قیمت سیاه دانه بسته بندی ارزانتر می باشد. سیاه دانه نام رایج دانه‌های گلی با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورمیانه و جنوب غربی آسیا می‌روید. این گیاه به نام‌های دیگر مانند زیره سیاه و گشنیز رومی نیز شناخته می‌شود. این گل شفابخش (Fennel flower) گیاه بومی آسیا و مدیترانه است که قدمتی هزاران ساله دارد. مردم بیش از ۲۰۰۰ سال است که از این دانه برای تولید دارو استفاده می‌کنند. حتی آثاری از آن در مقبره‌ی پادشاهان مصر نیز کشف شده است! از لحاظ تاریخی، این گیاه را برای سردرد، دندان‌درد، گرفتگی بینی و درمان کرم‌های روده استفاده می‌کردند. همچنین برای آبسه و درمان انگل‌ها نیز مورداستفاده قرار می ‌گرفت.

این ابتکار خاص مرا به مرز ثروت رساند

سیاه دانه کیلویی

سیاه دانه کیلویی را می توانید با نرخ کمتری از تولید کننده مستقیم این محصول تهیه کنید. فواید دارویی این گیاه، عمدتاً به دلیل ترکیب فعال اصلی آن به نام تیموکینون (Thymoquinone) است. این ماده، خواص آنتی‌اکسیدانی، ضدالتهابی و سایر فواید درمانی را دارد . این مواد از بدن در برابر آسیب سلولی و بیماری‌های مزمن محافظت می‌کند. در طب اسلامی به مصرف سیاه دانه تاکید فراوانی شده است. امامان معصوم و پیامبر اکرم از سیاه دانه برای درمان دردهای مختلف استفاده می‌ کردند. پیامبر اکرم می‌فرماید: شفای تمام بیماری‌ها در سیاه دانه است جز مرگ. امام رضا علیه‌السلام سیاه دانه را برکت ‌نامیده و در مورد آن فرموده است: خداوند در چهل چیز برکت فراوانی قرار داده که سیاه دانه در بالاترین درجه آن‌ها قرار دارد. در ضمن می‌توان با استفاده از خواص این گیاه، دیابت نوع دوم، روماتیسم، اسهال، سرطان روده‌ی بزرگ و درد رحم را درمان کرد.

این ابتکار خاص مرا به مرز ثروت رساند

سیاه دانه هندی

سیاه دانه هندی یکی از انواع این دانه گیاهی می باشد. سیاه دانه برای اولین ‌بار در جنوب غربی آسیا دیده شد و به گیاهان بومی آن منطقه تعلق دارد. استفاده از این دانه‌ی با ارزش از قدیم رواج داشته است. مردم در گذشته از سیاه دانه به‌عنوان یک داروی مسهل، ضد باکتری و ضدانگل استفاده می‌ کردند. بسیاری از افراد معتقدند خواص سیاه دانه آن ‌قدر زیاد است که می‌توان برای بسیاری از دردها به‌ سراغ آن رفت. این دانه می‌تواند در کنار سایر گیاهان دارویی و مواد خوراکی هم به‌ عنوان یک روش کارآمد درمانی مورد استفاده قرار گیرد.

این ابتکار خاص مرا به مرز ثروت رساند

5/5 - (1 امتیاز)