آراد برندینگ

کفپوشی که از غرق شدن در فقر نجاتم داد

کفپوشی که از غرق شدن در فقر نجاتم داد

فقر و بی پولی به نحوی بی رحم است که اگر دست نجنبانید و سرعت عمل به خرج ندهید به خود می آیید و می بینید که در این باتلاق غرق شده اید، بنده با تولید و عرضه انواع کفپوش خودرو توانستم خود را به سرعت از این باتلاق نجات دهم.

کفپوش سانا پژو پارس

یکی از علل اصلی استقبال مشتریان و مصرف کنندگان، ویژگی ها و مشخصات کفپوش سانا پژو پارس می باشد که در ادامه بیان خواهیم کرد. این کفپوش در انواع موکتی، لاستیکی و چرمی تولید می شود.

طراحی زیبا و منحصر به فرد و کیفیت عالی و استحکام بالای کفپوش سانا پژو پارس در برابر ضربه، فشار و ساییدگی و تنوع طرحی و پوشش کامل کف خودرو و قیمت مناسب و ارزان و قابلیت شستشو بودن.

این دسته از محصولات و ارتفاع و ضخامت مناسب و کافی و استاندارد مواردی که ذکر شد جزو مشخصات مهم و بارز کفپوش های سانا پژو پارس می باشد که رضایت مندی خریداران را به همراه داشته است، البته که توجه به این نکات از اهمیت بالایی برخوردار است.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (36) (15).jpg

کفپوش ماشین

کفپوش ماشین در انواع مدل ها تولید می شود که می توانید بنا بر بودجه، سلیقه شخصی و رنگ اجزای داخلی ماشین، نوع کفپوش ماشین خود را انتخاب کنید.

کفپوش هایی که در بازار ارائه می شوند به مدل های مختلف کفپوش های سه بعدی، پارچه ای و ژله ای تقسیم می شوند.

کفپوش پارچه ای هم یکی از مدل های کفپوش ها است که از پارچه ساخته شده است و هزینه کم و مناسب تری نسبت به سایر کفپوش ها دارد و نصب آن هم آسان است.

کفپوش ژله ای انعطاف بالایی دارد و می تواند به خوبی تمام قسمت های زیر پایی تومبیل شما را پوشش دهد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (36) (16).jpg

کفپوش ماشین سه بعدی

کفپوش ماشین سه بعدی در واقع مدلی از کف پوش هستند که به شکلی برای هر خودرو طراحی شدند تا بتوانند تمام قسمت کف هر قسمت را پوشش دهند.

با به کار گیری کفپوش های سه بعدی کمترین آسیب و کثیفی به کفپوش های اصلی و فابریک که به کف وسیله نقلیه متصل هستند وارد میشود.

شستن و نظافت این کفپوش ها سهل است و به آسانی هم میشود از درون ماشین نظافت را انجام دهید و هم میتوانید آن ها را بیرون ببرید و نظافت را انجام دهید.

یکی از نکاتی که در خرید کفپوش باید به آن دقت کنید مقاومت کفپوش ماشین است، زیرا به علت تماس زیاد با سرنشینان احتمال فرسودگی بسیار بالایی دارد.

پس کفپوشی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی داشته باشد.

نکته دیگری که در خرید باید در نظر بگیرید توجه به اینکه سایز کفپوش متناسب با خودرو باشد زیرا ممکن است به علت جابجایی خسارت های جبران ناپذیری را برایتان رقم بزند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (36) (17).jpg

.

.

5/5 - (1 امتیاز)