آراد برندینگ

فرصت های پولساز شما را فرا می خوانند!

فرصت های پولساز شما را فرا می خوانند!

وقتی نوبت به دستیابی به نتایج عالی می رسد، باید بزرگ فکر کنید؛ وقتی بزرگ فکر می کنید، الهام می گیرید و انواع فرصت ها برای رشد به شما ارائه می شود. به همین دلیل است که فکر کردن مهم است. در ادامه قصد داریم تا یکی از حوزه های سودمند را به شما معرفی کنیم، همراه ما باشید.

گیوه ملکی نجف آباد

بهتر است بدانید گیوه ملکی نجف آباد یکی از پاپوش‌های تابستانی می‌ باشد که جزء صنایع دستی ایرانی محسوب شده و دارای ویژگی‌هایی مانند سبک بادوام و مناسب استفاده در تابستان است.

گیوه ازجمله صنایع دستی استان چهارمحال‌وبختیاری می ‌باشد که در حال‌ حاضر در بیشتر شهرهای ایران اقدام به دوخت و فروش آن می‌ شود.

یکی از نکات جالب در مورد گیوه این است که به ‌صورت جفت ساخته نمی‌شود و جفت چپ و راست ندارد و هر کدام از آن‌ها را می ‌توان برای پای راست یا پای چپ استفاده کرد.

این پاپوش کاملاً ضد آب می‌ باشد امروزه در بیشتر شهرهای ایران گیوه توسط زنان تولید می‌ شود ولی به‌ طور معمول مردان بیشتر آن را استفاده می‌ کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T105319.820.jpg

گیوه زنانه کرمانشاه

شستشوی گیوه زنانه کرمانشاه کاملاً راحت بوده و به راحتی می توان با هر نوع مواد شوینده ای آن را شست.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری گیوه این است که می‌توان آن را با هر رنگی و با هر تزیینی تولید کرد.

بنابراین برای هر نوع سلیقه یک نوع رنگ و یا یک نوع تزیین وجود دارد، شما به راحتی می توانید با هر لباسی که می‌خواهید آن را ست بکنید.

البته نباید فراموش کنیم که کفش گیوه به گونه‌ای تهیه می‌شود که کاملا مناسب پیاده روی، یا برای استفاده طولانی و بلند مدت می باشد.

کف آن کاملاً نرم بوده و مانع صدمه به ستون فقرات می شود.

شما برای پیاده روی های طولانی فصل تابستان بهترین گزینه که پیش رو دارید استفاده از گیوه زنانه خوش دوز و خوش‌دست کرمانشاهی م یباشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T103742.592.jpg

گیوه مردانه سفید

به عبارتی هر لنگه از گیوه مردانه سفید را می توان برای هر کدام از پاها استفاده نمود.

تولید کنندگان گیوه مردانه سفید ساده همان هنرمندانی هستند که منطقه کردستان و در کارگاه های کوچک و بزرگ به تولید این محصول می پردازند.

در واقع باید گفت که گیوه مردانه همچنان به صورت سنتی تولید شده و محصولی کارخانه ای نیست.

تولیدکننده گیوه مردانه معمولا بر اساس شفارشات خود اقدام به تهیه و تولید این محصول می کند.

همین امر زمینه را برای صادرات این محصول فراهم کرده و برخی تولیدکنندگان گیوه مردانه، پس از کسب بازارهای داخلی به سراغ بازارهای خارجی این محصول رفته‌اند.

صادرات گیوه با ارزآوری خوبی برای کشورمان همراه بوده است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T104335.699.jpg

5/5 - (1 امتیاز)