آراد برندینگ

محصولی که مرا به هدف مادی و معنوی ام رساند چه بود

محصولی که مرا به هدف مادی و معنوی ام رساند چه بود

هر کدام از ما در زندگی اهدافی داریم که برای رسیدن به آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم من در کنار هدف پولدار شدن خود به دنبال راهکاری بودم تا بتوانم موقعیتی را ایجاد کنم تا دیگران نیز بتوانند از طریق آن به سودآوری برسند. لذا با ورود به حوزه خرید و فروش اجاق گاز برای رسیدن به این اهداف با اقتدار حرکت کردم و توانستم در راستای این هدف معنوی بسیار موفق عمل کنم چرا که در عرض دو سال توانستم با سودآوری بالای این حوزه برای افراد زیادی اشتغال زایی کنم.

اجاق گاز صنعتی دو شعله

اجاق گاز صنعتی دو شعله مدل های مختلفی دارد، این محصول به واسطه مشخصات زیر از نمونه خانگی متمایز می شود: بدنه و ساختار اصلی آن از متریال بسیار مستحکم و مقاومی هم چون استیل های با کیفیت و یا ورقه های گالوانیزه بهره می برد. ترموکوبل یک جز ساختاری بهینه در این محصولات صنعتی است که با خاموشی اتوماتیک شعله، درجه ایمنی آن را بالا می برد. مشعل ها و لوله های رابط به نحوی طراحی شده اند که حرارت بسیار زیادی تولید می نمایند. به جلوه ظاهری و زیبایی این گروه توجه چندانی نشده است اما مدل های متنوعی هم چون فر دار، گریل دار و رومیزی دارد. در سطح آن تنها دو شعله به چشم می خورد.

محصولی که مرا به هدف مادی و معنوی ام رساند چه بود

اجاق گاز صنعتی چهار شعله

یکی از مشخصات اجاق گاز صنعتی چهار شعله جنس بدنه و شعله مقاوم در برابر حرارت بالا و شستشوی مداوم است. اجاق گاز صنعتی ممکن است با گاز شهری، برق، یا به صورت ترکیبی از گاز و برق کار کند که اکثر اجاق گاز های موجود در رستوران ها با گاز کار می کنند و حرارت بالا و مناسب را به خوبی ایجاد می کنند. هنگام خرید اجاق گاز صنعتی باید با توجه به نیاز خود و فضایی که در اختیار دارید اجاق گازی با سایز و تعداد شعله مناسب انتخاب کنید. اجاق گاز صنعتی در انواع مختلف ۲، ۴، ۶ شعله موجود است و بسته به فضای رستوران خود و تعداد مشتریان باید اجاق گاز مناسب را خریداری کنید.

محصولی که مرا به هدف مادی و معنوی ام رساند چه بود

اجاق گاز صنعتی دست دوم

اجاق گاز صنعتی دست دوم در صورت داشتن مشخصات زیر هنوز کارایی لازم را دارد: بدنه و جنس متریال به کار رفته در آن بهتر است از انواع استیل به خصوص استیل ضد خش و یا ضد زنگ باشد، اگر از گالوانیزه نیز بهره ببرد، هم خیلی عالی است. در کنار کیفیت ساختاری، مقاومت، استحکام و ایستایی بدنه نیز مهم است، باید بتواند وزن های سنگین ناشی از قابلمه های حجیم را بر روی خود تحمل نماید. بخش مشعل و حرارت دهی بتواند میزان حرارت بالا جهت پخت، سرخ کردن و غیره را داشته باشد، به خصوص که حجم تهیه غذا بالاست. جزئیات ساختاری ایمنی بخش از قبیل ولوم و ترموکوبل بر روی آن وجود داشته باشد.

محصولی که مرا به هدف مادی و معنوی ام رساند چه بود

5/5 - (1 امتیاز)