آراد برندینگ

بر خلاف جریان آب شنا کردم و میلیاردر شدم

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (27).jpg

بر خلاف جریان آب شنا کنید. هیچگاه از ایده ها، عقاید و رویکردهاى نو نهراسید. من تنها بر روی کسب و کارم به شیوه سنتی پا فشاری نکردم بلکه با استقبال از ایده ای جدید که جذب مشتری از طریق وب سایت اینترنتی و بستر اینترنت بود سبب رشد و رونق کسب و کارم شدم.

اسباب بازی بشقاب پرنده

اسباب بازی بشقاب پرنده برای رده سنی 9-12 سال بسیار هیجان انگیز است.

این اسباب بازی به این صورت می باشد که یک پلاستیک سبک و دایره ای شکل در لوله ای استوانه ای قرار می گیرد و بعد با محرک کوچک دیگر به هوا پرتاب می شود.

بشقاب پرنده مدتی در هوا بصورت بشقاب پرنده فضایی می چرخد و سپس پایین می افتد.

این اسباب بازی مناسب کودکانی است که انرژی فعالی داشته و با دویدن پشت بشقاب پرنده خسته نمی شوند.

بهترین و ارزان ترین هدیه می باشد که پدران و مادران می توانند آن را به کودکان خود هدیه دهند و ساعت ها آنها را مشغول سازند.

اگر قرار باشد این نوع اسباب بازی در خانه استفاده شود خود را برای شکستن وسایل دکوری منزل آماده کنید و بهترین مکان برای استفاده از این اسباب بازی کوچه یا حیاط بزرگ است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (27).jpg

اسباب بازی پارکینگ سگهای نگهبان

اسباب بازی پارکینگ سگهای نگهبان یک مجموعه اسباب بازی جذاب برای کودکان برگرفته از انیمیشن محبوب سگ های نگهبان است.

اسباب بازی پارکینگ سگهای نگهبان شامل یک پارکینگ طبقاتی شبیه سازی شده از انیمیشن سگهای نگهبان است.

پارکینگ این اسباب بازی به صورت آماده نیست و برای مونتاژ آن می بایست از راهنمای درون جعبه کمک بگیرید.

این پارکینگ دارای دو فیگور سگ نگهبان و دو عدد ماشین است که فیگور ها روی آنها قرار می گیرد، سگ های موجود در این بازی به صورت رندوم درون جعبه ها قرار گرفته است.

درون جعبه مقوایی این اسباب بازی علائم راهنمایی قرار داده شده است.

جنس این اسباب بازی از پلاستیک با دوام و مقاوم است این اسباب بازی برای کودکان بالا سه سال طراحی شده و از تنوع رنگ زیادی برخوردار است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (30).jpg

اسباب بازی پسرانه ماشین کنترلی

اسباب بازی پسرانه ماشین کنترلی یکی از محبوب ترین اسباب بازی هایی است که اصلا سن و سال نمی شناسد و همیشه طرفداران زیادی دارد.

در بین بازی های ویدیویی بازی ماشین سواری طرفداران خیلی زیادی در بین پسرها داشته و از زمان پیدایش ماشین کنترلی این اسباب بازی در مدت کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را جذب کند.

در بین تمامی اسباب بازی های کنترلی, ماشین کنترلی توانسته جایگاه ویژه ای را برای خود کسب کند, حتی برای این بازی مسابقات زیادی در سطح ایران و جهان برگزار شده است.

بازی با ماشین کنترلی بزرگترین مزیتی خصوصا در بین کودکان دارد این است که کودک در زمان بازی تحرک بسیار زیادی دارد.

در دنیای امروز که بازی های ویدیویی بسیار زیاد هستند کودکان اصولا فقط یکجا نشسته و بدون هیچ تحرکی مشغول بازی می شوند و این برای سلامتی آنها بسیار مضر است. C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (33).jpg

5/5 - (1 امتیاز)