آراد برندینگ

روش غیر منتظره ای که من را میلیاردر کرد

روش غیر منتظره ای که من را میلیاردر کرد

اگر منابع مالی‌ مان خیلی زیاد و عالی باشد، باز هم از شر احساسات بد و منفی در امان نیستیم به همین دلیل بهتر است برای ثروتمند شدن ابتدا ذهن ثروتمندی داشته باشیم در این صورت می توانیم به یک فرد میلیاردر تبدیل بشویم. من پس از این اقدام تجارت نوین را در حوزه ی اسید کلریدریک راه اندازی کردم و در مدت زمان بسیار اندک به درآمد میلیاردی که همواره خواستار رسیدن به آن بودم، رسیدم.

اسید کلریدریک صنعتی

اسید کلریدریک در صنعت مورد استفاده زیادی قرار می گیرد و کاربردهای وسیعی دارد. حال که با کاربردهای جوهر نمک آشنا شدید باید بدانید که اسید کلریدریک صنعتی کاربردی دارای درصد خلوص متفاوتی است که بهترین حالت آن در صنعت، غلظت 33 درصد می باشد.

زمانی که می خواهند بازار فروش اسید کلریدریک صنعتی یا هر ماده دیگر را بررسی کنند به مقدار تولید و یا داد و ستد آن نگاه می کنند، طبق آمارهایی که منتشر می شود در سال حدود 20 میلیون تن جوهر نمک در جهان تولید می گردد که بخشی از آن توسط کشور ایران تولید می شود.

روش غیر منتظره ای که من را میلیاردر کرد

اسید کلریدریک در اصفهان

از مشخصات اسید کلریدریک در اصفهان می توان به مواد تشکیل دهنده آن اشاره کرد. این ماده شیمیایی از کلرید آب هیدروژن، یون کلرید و هیدرونیوم تشکیل شده است. اسید کلریدریک در اصفهان مایعی بی رنگ و شفاف است که گاهی به رنگ زرد هم دیده می شود. علاوه بر این می توان گفت که اسید کلریدریک در آب کاملا محلول است.

علاوه بر اصفهان شرکت های تولید کننده دیگری در شهرهای ارومیه، قم، گرمسار، ساوه و تبریز فعالیت می کنند و می توانند محموله تانکری را بارگیری و تحویل دهند. اسید کلریدریک دارای قدرت اسیدی بالا و خورندگی قوی می باشد که از طریق فرآیندهای مختلف تولید می شود.

روش غیر منتظره ای که من را میلیاردر کرد

اسید کلریدریک 37 درصد مرک

از مشخصات بارز اسید کلریدریک 37 درصد مرک می توان به چگالی 1.13 اشاره کرد که به حالت مایعی شفاف متمایل به زرد کمرنگ و با بوی تند، اشاره کرد. فرمول شیمیایی یا همان ساختاری آن به صورت دو اتمی است که با نماد HCl نشان می دهند. مجموع جرم مولکولی آن برابر ۳۶ گرم بر مول است، و آن را جزء اسیدهای معدنی می دانند، چون یک عنصر آن به طور طبیعی و از معادن بدست می آید.

این محصول در تمام شهرهای ایران از جمله تهران کاربرد دارد و می توانید به صورت عمده آن را تامین و تهیه کنید. اسید کلریدریک در تهران با درجه خلوص بسیار بالا تولید می گردد و امکان بسته بندی آن در انواع ظروف مثل گالن ۲۰ لیتری، بشکه ۲۲۰ لیتری و مخزن ۱۰۰۰ لیتری وجود دارد.

قبل از اینکه کارهای فروش و بسته بندی را بخواهند انجام بدهند، می بایست آن را از روش هایی با تکنولوژی روز دنیا تولید نمایند تا خریداران از نظر کیفیت، رضایت داشته باشند.

روش غیر منتظره ای که من را میلیاردر کرد

5/5 - (1 امتیاز)