آراد برندینگ

فقر را به دست فراموشی سپردم

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (36).jpg

فقر را به دست فراموشی سپردم

اگر خود را پایبند کنید که هر روز چیز تازه‌ای بیاموزید و هر روز کمی بهتر شوید، سرانجام به مرور زمان، به اهداف خود می‌رسید. من با کسب آموزش و آموختن تجارت توانستم هم به ثروت مالی برسم و هم رشد شخصیتی داشته باشم.

سبزی تازه

قیمت سبزی تازه به خاطر اینکه دارای تازگی یا عدم تازگی است، در برخی مواقع فرق خواهد کرد چرا که سبزی که تازه باشد مشتری هم به تبع آن خواهد آمد.

سبزی در کشور ما خالی از نوسان نیست و در مواقعی قیمت بسیار بالا رفته است.

برای مثال در سال 1400 قیمت سبزیجات، مثل سبزی خوردن، کیلویی 6500 تومان بوده اما الان در بازار بین 20 تا 35 هزار تومان است و بعضی از جاها قیمت را از آنچه که ما بیان کردیم بیشتر کرده اند.

در آخر اگر شما قصد خرید سبزی تازه را دارید و می خواهید از یک جای مطمئن خرید کنید ما به شما پیشنهاد می دهیم تا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و محصول مورد نظر خود را به دست بیاورید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (36).jpg

سبزی خوردن

تازه بودن سبزی خوردن از مهم ترین عوامل مربوط به قیمت سبزی خوردن است که با نوسانات بازار بالا و پایین می شود و چیزی تحت عنوان قیمت ثابت در خرید و فروش وجود ندارد.

قیمت سبزی خوردن در هر کیلو یا دسته ای که قرار می گیرد از ۱۴ هزار تومان تا ۲۴ هزار تومان خرید و فروش می شود.

معمولا قیمت سبزی های پاک شده درون بسته بندی بالاتر از دسته های پاک نشده سبزی است.

جهت مشاهده انواع سبزی های پاک کرده و بسته ای می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (39).jpg

سبزی قورمه آماده

در زمانی که شما به قصد خرید سبزی قورمه آماده به بازار های مختلفی روانه می شوید باید ترفندهای یک خرید با کیفیت را تا حدودی بدانید و آن ها رو عملی کنید.

توجه داشته باشید که خرد بودن یکسان و ریز می تواند غذایی شما را بسیار شیک تر و خوشمزه تر نماید به همین خاطر به خوبی نوع خرد شدن سبزی ها را نگاه کنید.

موضوع دیگری که وجود دارد این می باشد که از بسته بندی های مناسب و پلمپ شده خریداری کنید چرا که اگر راهی برای نفوذ هوا وجود داشته باشد سبزی بی کیفیت می شود.

برای سبزی بسته بندی را انتخاب کنید که حتما بر روی آن تاریخ انقضا یادداشت شده باشد و ازخرید نمونه هایی که هیچگونه تاریخ تولید و انقضا ندارند خودداری کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (42).jpg

5/5 - (1 امتیاز)