آراد برندینگ

رازهایی که باید قبل از 30 سالگی می دانستم

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\detergent-4-1-1-1 (9).jpg

رازهایی که باید قبل از 30 سالگی می دانستم

تا جایی که یادم می آید آرزوهای طول و درازی داشتم و برای برآورده کردن همه آن ها نیز همیشه نیاز به پول داشتم.

طبق معمول پول کافی نداشتم تا این که با تجارت آشنا شدم و با فروش محصولاتم توانستم به آرزوهایم برسم، اگر دوست داشته باشید می توانم شما را نیز با محصولاتم آشنا کنم.

پودر لباسشویی عاج

شاید به جرات می توان گفت که یکی از پرمصرف ترین محصولاتی که در زندگی امروزی با آنها مواجه هستیم پودر رختشویی دستی ضد جوش می باشند.

یکی از این محصولات که پودر لباسشویی عاج است به این دلیل مورد استقبال قرار گرفته اند که دارای کیفیت بالایی هستند.

در رابطه با دلایل افت میزان فروش پودر لباسشویی شیمیایی در چند سال اخیر باید به شما بگوییم که این محصول از نظر به کارگیری مواد شیمیایی در تهیه و تولید آن باعث شده است که آسیب جدی به محیط زیست وارد شود، به همین دلیل یکی از دلایل کاهش خرید مردم به دلیل حفاظت از محیط زیست می باشد، چرا که این محصول اثرات باقیمانده ویرانگری از خود باقی می‌گذارد که می تواند بسیار آسیب زا باشد.

نکته دیگر رنگدانه هایی است که درون این نوع از پودر لباسشویی وجود دارد، در واقع این رنگدانه ها حتی پس از شستشو هم باز نمی شوند و ممکن است که همچنان روی لباس باقی بمانند و این مسئله به دلیل فرمول های شیمیایی است که در تهیه آن به کار گرفته شده است، بنابراین افراد بعد از اینکه متوجه می‌شود این نوع از پودر نمی‌ تواند به پاکیزگی و تمیزی هرچه بیشتر لباس های آنها کمک کنند از خرید آن و صرفنظر می‌ کند. C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\detergent-4-1-1-1 (9).jpg

.

پودر لباسشویی سافتلن قوطی

پودر لباسشویی سافتلن قوطی عمدتا از ویژگی های خاصی بهره می برند برای مثال این پودرها از فرمولاسیون ساختاری با قابلیت پاک کنندگی بالایی برخوردار هستند.

همچنین به دلیل استفاده از آنزیم های مختلفی نظیر پروتئاز، پروتئاز اکتیو، لیپاز، آمیلاز، آمیلاز اکتیو، سلولاز، سلولاز اکتیو و ماناناز هیچ گونه اثری از لک و چرک را روی لباس جا نمی گذارد.

از طرفی در صورتی که زمان کافی برای شستشوی لباس پر اختیار ندارید نگران نباشید چرا که این پودرها به دلیل قابلیت حلالیت بیشتر، گزینه ایده آلی برای شستشوی سریع لباس به شمار می روند.

فروش مستقیم پودر لباسشویی صادراتی درجه یک باعث شده است که شما عزیزان می توانید با کمترین هزینه و قیمت عمده پودر لباسشویی سافتلن درجه یک را خریداری نمایید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\detergent-4-1-1-1 (8).jpg

پودر لباسشویی 10 کیلویی پورکس

برای خرید پودر لباسشویی 10 کیلویی پورکس باید به علامت استاندارد و ایزو بر روی محصول دقت کرد.

این محصولات دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا هستند.

اگر برای مصارف دستی یا ماشینی می خواهید این پودر را تهیه کنید باید به لیبل روی محصول دقت کنید.

میزان و طریقه استفاده روی محصول درج شده است.

این محصولات دارای بسته بندی نایلونی و کارتونی هستند که رطوبت را از خود عبود نمی دهند پس از خرید محصولات باز خودداری کنید.

از برند های معروف خریداری کنید زیرا محصولات تقلبی بسیار هستند.

.

رازهایی که باید قبل از 30 سالگی می دانستم

.

.

5/5 - (1 امتیاز)