آراد برندینگ

سبد ثروتم را با محصولاتی بی نظیر پر کردم

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-22T151208.061.jpg

می توان با کمی و استقامت و تلاش در مسیر درست به ثروتی باورنکردنی دست یافت. منتها کمی زمان خواهد برد، با ورود به تجارت به تغییر بزرگی دست یافتم و ثروت پربرکتی نصیبم شد. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

سبد آبکشی میوه

از ویژگی های مهم سبد آبکشی میوه این است، به وسیله دربی که روی آن وجود دارد، هنگام شستن میوه برخی  میوه ها بسیار ریز هستند، مانع از ورود آنها به فاضلاب می شود.

همچنین پس از شست و شو محلی مناسب برای خشک شدن میوه ها نیز می باشد که از آن ها در برابر حشرات محافظت می کند.

طراحی آسان برای چرخاندن، راحت و کاربردی، دو لایه، طراحی چرخشی برای مصارف مختلف.

عالی برای نگهداری و شستن میوه ها و سبزیجات، با اثر فیلتر آب خوب، ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، بادوام و ایمن برای استفاده است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-22T151208.061.jpg

.

سبد پلاستیکی بزرگ

در رابطه با مشخصات سبد پلاستیکی بزرگ باید گفت که دارای فضای ذخیره سازی بزرگی است به همین خاطر می توان درون محفظه آن مواد زیادی را جای داد.

انواع درب دار آن گزینه بهتری برای استفاده کردن هستند چرا که وجود درب از وسایل درون آن محافظت می کند.

امروزه استفاده از سبد پلاستیکی بزرگ در سایزبندی و مدل های گوناگون و همچنین رنگ بندی های متنوع رایج است.

سبد پلاستیکی بزرگ وسیله ای کاربردی جهت حمل و نقل یا نگهداری وسایل می باشد، این محصول بی نظیر به سبب داشتن وزن پایین باعث سهولت در حمل و نقل می گردد.

در تولید سبد پلاستیکی از موادی استفاده شده است که بسیار مقاوم بوده و می تواند در برابر ضربه دیدن و شکسته شدن مقاومت نماید.

سبد پلاستیکی در بسیاری از مزارع و باغات کشاورزی، کارخانجات و کارگاههای صنعتی و غیره کاربرد دارد و توانسته است جایگاه ویژه ای در برابر سایر سبد های موجود در بازار را به خود اختصاص دهد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-22T151646.073.jpg

سبد پلاستیکی آشپزخانه

سبد پلاستیکی گاهی در فرم های مختلفی مثل دایره مربع و بیضی تولید می شود و سایز آن ها نیز مختلف است تا برای هر نوع مصرفی کاربرد داشته باشند.

سبد پلاستیکی آشپزخانه هرگز نباید ضخامت خیلی کمی داشته باشند چون در این صورت تحمل وزن اجسام را نداشته و احتمال شکستگی آن ها زیاد خواهد بود.

پلاستیک‌ اولیه ای که جهت ساخت سبد آشپزخانه به کار گرفته می شود حتما باید از نمونه های اعلا باشد و مصرف آن هیچ‌ مشکلی برای سلامت انسان نداشته باشد.

انتخاب رنگ این نوع سبدها به واسطه تولید رنگ های مختلف امکان پذیر بوده و طیف رنگی آن ها از روشن تا تیره در نظر گرفته شده است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-22T150712.805.jpg

5/5 - (1 امتیاز)