آراد برندینگ

با تغییر شیوه درآمدزایی ام ثروتمند شدم

با تغییر شیوه درآمدزایی ام ثروتمند شدم

با توجه به این‌ که امروزه کسب ‌و کارهای موفق خود را همسو با تکنولوژی کرده ‌اند می ‌توان گفت کسب ‌و کارهای سنتی در معرض ورشکستگی قرار گرفته ‌اند. در این راستا من شیوه درآمدزایی خود را از حالت سنتی به حالت مدرن تغییر دادم و توانستم در بستر اینترنت محصولات خود را که در ادامه به آن اشاره کرده ‌ام به‌ طور موفقی بفروش برسانم و رونق را به کسب و کارم بازگرداندم.

چاقو کلمبیا اصل

چاقو کلمبیا اصل معروف ترین چاقوی شکاری است و این چاقو بهترین انتخاب برای سفر، ماجراجویی، طبیعت گردی، آفرود و کمپینگ است که برندگی بالا به همراه سبکی و اندازه مناسب دارد. چاقو کلمبیا اصل ساخت کشور چین است، وزن این محصول چیزی در حدود 280 تا 290 گرم می‌ باشد و اصولا رنگ دسته و تیغه چاقو به رنگ مشکی است. برند کلمبیا تنوع بالایی از چاقوها را دارد و همین مورد سبب شده است که به عنوان بهترین برند چاقوی شکاری و عملیات های تاکتیکی شناخته شود. در اصل این چاقو تمام ویژگی‌ هایی که یک چاقوی شکاری دارد را داراست.

با تغییر شیوه درآمدزایی ام ثروتمند شدم

چاقو گوزن نشان

چاقو گوزن نشان یک انتخاب بی نقص برای افرادی است که در زمان رفتن به طبیعت و جنگل، به چاقو نیاز دارند. جالب است بدانید استفاده از چاقو فقط مختص آشپزخانه نیست بلکه شکارچیان، طبیعت گردان و غیره همگی به نوعی چاقو نیاز دارند. برای تامین این نیاز، برندهای نامدار زیادی اقدام به ساخت انواع چاقو کرده اند که میان آن ها، نام گوزن نشان همیشه از درخشش بیشتری برخوردار است. اگر کیفیت اعلای چاقو اولویت اصلی خریدتان می باشد، بهتر است همین حالا در مورد تولیدات گوزن نشان یک بررسی اساسی و مفصل انجام دهید.

با تغییر شیوه درآمدزایی ام ثروتمند شدم

چاقو لیلی مجنون

چاقو لیلی مجنون به دلیل طرحی که بر روی دسته چاقوی خود دارد می‌ تواند در کنار تیغه تیز خود ظاهری جذابی را داشته باشد. عموماً تمامی چاقوهای لیلی و مجنون به خاطر طرحی که بر روی دسته آن وجود دارد به این نام خوانده می شوند. البته از گذشته تا به امروز این مدل چاقوها عموما به عنوان چاقوی ضامن دار و جیبی شناخته می شدند. تمام این چاقو ها از یک بخش دسته و تیغه تشکیل می شوند که تیغه آن‌ ها کاملاً بر اساس متدهایی طراحی می‌ شوند که همواره میزان تیزی خود را حفظ کنند و با گذشت زمان تغییری در میزان تیز بودن آن ها به وجود نیاید.

با تغییر شیوه درآمدزایی ام ثروتمند شدم

.

5/5 - (1 امتیاز)