آراد برندینگ

مواد لازم جهت تهیه ی کوکی کشمشی

مواد لازم جهت تهیه ی کوکی کشمشی

آرد، وقتی نوبت به اندازه گیری آرد می رسد، حتما آن را با قاشق در پیمانه اندازه گیری خود بریزید و با پشت یک چاقو آن را صاف کنید. آرد زیاد می تواند منجر به ایجاد شیرینی هایی شود که در فر پخش نمی شوند. شما می توانید با خرید بلال عمده و تبدیل آن به آرد، آرد ذرت را در این کوکی استفاده کنید.

دارچین آسیاب شده، اگر عاشق دارچین هستید، مقدار آن را افزایش دهید. جوش شیرین شیرینی ها را بلند می کند و نمک طعم آن را افزایش می دهد. جو دوسر در میان کوکی ‌های جو دوسر بهتر است زیرا بافت جویدنی‌ تری دارد.

کره، مثل همیشه در این کوکی ها از کره بدون نمک استفاده کردم. اگر فقط کره شور در دست دارید، فقط نمک را به مقدار کمی کاهش دهید. کره شما نیز باید تا دمای اتاق خنک نرم شود. شکر، من از مخلوط شکر قهوه ای و شکر گرانول در تمام کوکی های جو دوسر استفاده می کنم. تخم مرغ، تخم مرغ به اتصال همه چیز به هم کمک می کند.

عصاره وانیل خالص و کشمش، که در این کوکی ها یک فنجان کشمش وجود دارد تا در هر لقمه مقداری از آن را دریافت کنید.

مواد لازم جهت تهیه ی کوکی کشمشی

طرز تهیه ی کوکی کشمشی

فر را با دمای 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم کنید. دو ورقه پخت را با کاغذ روغنی بمالید یا بپوشانید. در ظرفی جداگانه آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. به دلیل آن که قیمت کشمش امروز ارزان می باشد، شما به آسانی می توانید آن را خریداری کنید.

در کاسه همزن برقی خود (یا با همزن دستی)، کره را بزنید تا یکدست و کرم رنگ شود. شکر را اضافه کنید و هم بزنید تا نرم و پفکی شود (حدود 2 دقیقه). تخم مرغ و عصاره وانیل را هم بزنید. در صورت نیاز کناره های کاسه را خراش دهید. مخلوط آرد را به خمیر اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. آنقدر شیر اضافه کنید تا خمیر نرمی به دست آید. سپس کشمش ها را اضافه کنید و با همزن بزنید تا یکدست شود.

برای هر شیرینی، حدود یک قاشق غذاخوری از خمیر را روی ورقه پخت آماده شده بریزید و بین کوکی ها حدود 5 سانتی متر از هم فاصله بگیرید. کوکی ها را حدود 12 تا 14 دقیقه بپزید، یا تا زمانی که روی کوکی ها هنوز با یک لمس رنگ نرم شوند، اما لبه های آن قهوه ای طلایی شود. شیرینی ها را از فر خارج کرده و روی توری سیمی قرار دهید تا خنک شوند.

مواد لازم جهت تهیه ی کوکی کشمشی

نکات مهم پخت کوکی کشمشی

می توانید خمیر کوکی را آماده کنید، روی آن را محکم بپوشانید و تا 3 روز در یخچال قرار دهید. اگر خمیر کلوچه خیلی سفت است، بگذارید حدود 20 دقیقه در دمای اتاق بماند و این کار را آسان‌تر می ‌کند. در برخی موارد افراد با خرید از مراکز فروش عمده انگور، این مصول را جایگزین کشمش در کیک می کنند.

اگر می خواهید کوکی های بیشتری درست کنید، می توانید به راحتی این دستور را دو برابر کنید و حدود 4 دوجین درست کنید.

اگر می خواهید کشمش ها در کلوچه ها حجیم تر شوند، به سادگی آنها را به مدت 10 دقیقه در یک کاسه آب گرم قرار دهید. پس از آماده شدن، آنها را آبکش کنید و قبل از مخلوط کردن آنها در خمیر کوکی، آنها را با یک دستمال کاغذی پاک کنید.

مواد لازم جهت تهیه ی کوکی کشمشی

.

امتیاز