آراد برندینگ

نا امید نباش خدا بزرگ است

نا امید نباش خدا بزرگ است

همیشه به دوتم می گفتم قشنگیش به همینه، خدا بهت هیچی نمیگه یهو غافلگیرت میکنه خدا میتونه که معجزه ای بفرسته پس بیا نا امید نشیم، بیا نبازیم، بیا خسته نشیم. باور کن که ما میرسیم. ولی حرف هایم را جدی نمی گرفت و من با تمام تلاشم تجارت را شروع کردم فردی ثروتمندشدم که صاحب چندین برند معروف شد. و بعد از گذر چند سال وقتی او مرا در آن جایگاه دید شوک شد و آن موقع بود که افسوس و حسرت می خورد. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

جاشمعی چوبی بلند

جاشمعی چوبی بلند، یک نمونه از زیباترین جاشمعی ها محسوب می شود و به دلیل زیبایی خاصی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد است و با انواع سلیقه ها متناسب است.

قیمت جاشمعی چوبی بلند می تواند با توجه به عوامل متعددی تعیین گردد. در نظر داشته باشید که قیمت در نظر گرفته شده برای جاشمعی های چوبی، به صورت میانگین از 50 هزار تومان تا 300 هزار تومان، باتوجه به نوسانات موجود تعیین می شود. از آن جایی که جاشمعی مورد نظر یک نمونه بسیار پرکاربرد و البته با کیفیت می باشد، به فراوانی مورد خرید و فروش واقع می گردد.

عواملی از جمله کیفیت، بسته بندی جاشمعی، سایز و ابعاد آن، تعداد و حجم سفارش از طرف مشتری و غیره، مواردی هستند که تاثیر زیادی بر نرخ نهایی می گذارند.

نا امید نباش خدا بزرگ است

جاشمعی چوبی سه تایی

جاشمعی چوبی سه تایی از زیباترین وسایل تزیینی هستند که کاربرد زیادی را دارند و امروزه بیشتر مردم در خانه های خود و حتی در محل کار از آنها استفاده می کنند.

به دلیل کارایی و استفاده های بسیار مهمی که جاشمعی دارد امروزه در اندازه و مدل های زیبا و جذابی تولید و روانه بازار می گردد.

چوب استفاده شده در این نوع از جاشمعی ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و وزن بسیار سبکی دارد.

این محصولات وزن بسیار سبکی دارند و می توانند زیبایی دکوراسیون شما را چندین برابر کنند.

نا امید نباش خدا بزرگ است

جاشمعی چوبی دست ساز

کارایی و کیفیت جاشمعی چوبی دست ساز بسیار بالا است و در تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.

وزن سبک نیز از دیگر شاخصه های بارز جاشمعی محسوب می شود که توجه بیشتر مشتریان را به خود جلب کرده است.

استفاده از چوب های محکم و باکیفیت باعث شده مقاومت خوبی داشته باشد و به راحتی از شمع مراقبت نماید.

انواع این جاشمعی ها باید از نظر طرح و نقش کاملا با هم هماهنگ باشند چرا که هرگونه ناهماهنگی در ساختار کلی آن باعث کاهش زیبایی آن می شود.

نا امید نباش خدا بزرگ است

.

4/5 - (1 امتیاز)