آراد برندینگ

آغاز خودباوری من با این محصولات بی نظیر

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (27).jpg

خودباوری انسان، برآمده از این است که خود را بر شرایط زمانه چیره ببیند، نه اینکه شرایط بر او چیره باشد .  ایجاد می شود که محدودیت های گذشته مان را در هم می شکند. خودباوری، برآمده از عزت نفس و آگاهی است. تجارت این بینش را به من هدیه داد و از این طریق مرا به حس خوشبختی بی نظیر و ثروت بی نهایت هدایت کرد. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

کندر نر خوراکی

کندر نر خوراکی در طب سنتی چینی تجویز شده و علاوه بر تسکین درد و تورم، برای درمان بیماری های خون و التهاب تجویز می شود.

بسیاری از مردم با روغن‌های ضروری  برای تسکین درد عصبی به موفقیت دست پیدا می‌کنند که یکی از این روغن ها، روغن کندر است.

این روغن به علت خواص ضد التهابی معمولا بهترین نتایج را ارائه می دهند.

در واقع عصاره کندر قادر به بازسازی عصب سیاتیک و بهبود عملکرد عصب سیاتیک خرد شده است. 

ترمیم عصب محیطی استراوماتیک یک چالش بزرگ در طب ترمیمی است و آسیب های عصب محیطی ممکن است منجر به اختلال عملکرد عصبی موقت یا مادام العمر شود.

.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (27).jpgاسانس خوراکی طبیعی

از اسانس خوراکی طبیعی می توان به عنوان مصارف دارویی نیز استفاده نمود و مصرف آن می تواند موجب می شود تا از مبتلا شدن به برخی از بیماریها نظیر سرطان جلوگیری به عمل بیاورد و خاصیتی دارد که التهاب را تسکین می دهد و موجب می شود فرایند اکسیدان شدن صورت نگیرد.

از اسانسها برای کاربردهای متفاوتی در دنیا استفاده می شود به عنوان مثال از اسانس می توان در صنایع دارویی و آرایشی نیز استفاده نمود که در واقع در این موارد از خاصیت رنگ دهی اسانس در حال استفاده می باشد.

از دیگر ویژگیهای اسانس این می باشد که برای از بین بردن آلودکی و میکروب قارچ و ویروس موثر می باشد بدون اینکه برای استفاده کننده آن عوارض جانبی داشته باشد.

بنابراین این ماده بی نظیر خواص بسیاری دارد که شما می توانید از آن بهره مند شوید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (24).jpg

اسانس گیاه پنیرک

یکی از پر مصرفترین افزودنی های خوراکی اسانس های گیاهی هستند که به صورت مایع می باشند. اسانس ها را علاوه بر گیاهان از میوه هها و خشکبار هم تولید می کنند مثل اسانس سیب و لیمو.

در طب سنتی از اسانسهای مختلف مخصوصا اسانسهای گیاهی مثل اسانس گیاه پنیرک و عرق نعنا در درمان بیماریهای مختلفی همچون بیماریهای گوارشی استفاده زیادی می شود.

به طور کلی اسانسها را به دو دسته خوراکی و شیمیایی تقسیم می کنند که تفاوتهای زیادی را با هم دارند.

اسانسهای گیاهی در ابتدای تولید غالبا بدون رنگ هستند اما با گذشت زمان اکسید می شوند و رنگ آنها تیره می گردد و برای جلوگیری از این کمساله باید اسانس را در جای خنک و به دور از آفتاب و در ظرفهای در بسته نگهداری کرد. 

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (18).jpg

.

امتیاز