آراد برندینگ

اندیشه موفقیت را داشتم و به آن رسیدم

اندیشه موفقیت را داشتم و به آن رسیدم

موفقیت چیزی نیست که همیشه اول بدست بیارین بعدش بگین من موفق شدم موفق بودن یک حس خوبیه که اول باید بتونین لمسش کنین تو باورو اندیشه هاتون بتونین خودتون رو توی اون موقعیت ببینین به خودتون ایمان داشته باشین که حتما موفق میشین چون ماجز اندیشه هامون بیش نیستیم. من اندیشه تاجر شدن را داشتم و با تلاش و کوشش توانستم به آن برسم در ادامه مقاله همراه ما باشید.

پارچه مبلی لمسه

پارچه مبلی لمسه در انواع نمونه های طرح دار و ساده تولید گردیده و وارد بازار می‌ شوند و از طرفی نیز دارای تنوع رنگ بسیار زیادی هستند و افراد می‌ توانند آن ها را متناسب با دکوراسیون منزل یا محل کار خود انتخاب کنند.

یکی دیگر از خصوصیات این پارچه ها این است که وزن نسبتاً سنگینی دارند و معمولاً افراد با توجه به وزن یک پارچه می توانند از سطح کیفیت آن آگاه شوند.

اندیشه موفقیت را داشتم و به آن رسیدم

پارچه مبلی نخی

خرید پارچه مبلی نخی را می توانید از مغازه های سطح شهر انجام دهید که این امری زمانبر می باشد و ممکن است قیمت بالاتری برای خرید نسبت به پخش پرداخت کنید.

خرید عمده پارچه مبلی ایرانی برای تجارت بسیار مناسب می باشد و برای کارگاه های تولیدی مبلمان و نمایشگاه فروش مبل در شهرها می تواند به عنوان نماینگی این حوزه در بیاید که با افزایش جمعیت و نیاز به مبلمان خرید پارچه نخی رونق بسیار گرفته است و باید هنگام خرید از کیفیت و اصالت هر پارچه مطلع شوید.

معمولا پارچه مبلی براساس عرضه می گردد که برای هر قسمتی از مبلمان منزل یک نوع پارچه به کار برده می شود.

 تک گل

 گلریز یا کمبین

 سه گل

 پارچه ساده

 پارچه های جدید با گل برجسته عرضه می شوند و براحتی میتوان طرح و نقشه پارچه مبل را با فرش منزل یا پرده تان ست کنید و راز زیبایی در دکوراسیون داخلی این نظم و هماهنگی رنگ می باشد.

اندیشه موفقیت را داشتم و به آن رسیدم

 پارچه رومبلی مخمل

یکی از پرطرفدارترین و البته پرفروش‌ترین انواع پارچه هایی که در بازارهای داخلی و خارجی به متقاضیان عرضه می گردد،اجناس پارچه رومبلی مخمل هستند که با تنوع زیاد و قیمت مناسب در اختیار متقاضیان  قرار خواهند گرفت. پارچه رومبلی مخمل لاکچری یکی از زیباترین و البته جدیدترین طرحهای است که به بازار عرضه شده و توانسته بخش قابل توجهی از نیاز افراد را به این کالا برطرف سازد.

نکته قابل توجه در مورد انواع پارچه رومبلی مخمل این است که این طرح بسیار لاکچری بوده و برای دکوراسیونهای مدرن و کلاسیک کاربرد دارد. طرح مخمل از زمانهای گذشته تاکنون یکی از پرفروش‌ترین انواع پارچه بوده که هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده نخواهد شد.

البته پارچه مخمل به دلیل رنگهای بسیار زیبا و بافت لطیفی که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و همواره افراد تمایل دارند تا از این پارچه های زیبا و لاکچری برای انواع مبلان راحتی و استیل استفاده کنند.

اندیشه موفقیت را داشتم و به آن رسیدم

.

.

.

امتیاز