آراد برندینگ

با تلاش های زیاد به موفقیت رسیدم

با تلاش های زیاد به موفقیت رسیدم

نکته ای که باید آویزه ی گوشتان باشد این است که خودخواه باشید اما همچنان دست از تلاش برندارید. خودخواهی به این معنی نیست که شما دیگران را نادیده بگیرید بلکه به این مفهوم و معنی می باشد که اولویت شما ارزش و بها دادن به آرزوهای و خواسته های خودتان باشد. من در عین حال که تلاش زیادی داشتم خودم را در اولویت قرار نمی دادم و بعدا متوجه شدم که این کار من بسیار اشتباه بوده است و بعد از اصلاح این نکته ثروت به سمت من روانه شد.

پسته خندان نمکی

جالب است بدانید که هر یک اونس پسته خندان نمکی حدود 6 گرم پروتئین دارد و می تواند نقش مهمی در تامین منبع پروتئین روزانه ایفا کند، که این امر آن را به منبع خوبی برای گیاهخواران و خام گیاه خواران کرده است.

پسته همچنین دارای نسبت بیشتری از اسید آمینه‌ های ضروری (بلوک‌ های سازنده پروتئین) نسبت به دیگر آجیل ها شامل بادام، فندق و گردو است و از آنجا که پسته دارای ارزش کالری پایین و میزان فیبر و پروتئین بالا است، گزینه خوبی برای افرادی می باشد که می ‌خواهند وزن خود را کنترل کنند.

یک منبع پژوهشی در سال ۲۰۲۰ به دنبال یک آزمایش روی افراد دارای چاقی گزارش داد که مصرف روزانه ۵/۱ اونس پسته به کاهش نمایه توده بدنی در مردان و زنان دارای چاقی کمک فراوانی کرد.

با تلاش های زیاد به موفقیت رسیدم

پسته خندان ایرانی

مطمئنا همه افراد حامی سلامت کم و بیش از خواص متنوع آجیل ها بخصوص پسته خندان ایرانی آگاه هستند با این وجود ما در اینجا قصد داریم 9 خاصیت باورنکردنی پسته را برایتان بازگو کنیم تا بیش از پیش قدردان این طلای سبز خوشمزه باشید.

در میان آجیل ها، پسته یکی از کم کالری ترین هاست به این معنی که افراد می ‌توانند از مزایای سلامتی آجیل بهره ببرند و به راحتی در محدوده کالری روزانه خود باقی بمانند.

با این حال، آجیل معمولا در کالری نسبت به برخی از غذاهای دیگر بالاتر است و افراد باید متناسب با کالری مورد نیاز روزانه خود این آجیل را در برنامه روزانه خود بگنجانند.

با تلاش های زیاد به موفقیت رسیدم

قیمت پسته خندان

این گیاه به طور گسترده ای از افغانستان تا منطقه مدیترانه ای و در کالیفرنیا کشت می شود اما اعتقاد بر این است که درخت پسته بومی ایران است و قیمت پسته خندان بنا به کیفیتی که دارد متفاوت می باشد.

یکی از مهمترین مناطق کشت پسته اکبری در ایران شهرستان رفسنجان و روستاهای اطراف آن واقع در استان کرمان می باشد که انواع پسته ی درجه یک و صادراتی در آنجا کاشت و برداشت می شود.

مغز پسته را می توان به صورت خام و یا بو داده شده در انواع دسر و شیرینی مانند باقلوا، حلوا، بستنی و غیره استفاده کرد، مغز پسته غنی از پروتئین، چربی، فیبر و ویتامین ب6 است و خاصیت غذایی بسیار بالایی دارد که در ادامه ما 9 خاصیت بی نظیرش که نمی دانید را برخواهیم شمرد.

با تلاش های زیاد به موفقیت رسیدم

امتیاز