آراد برندینگ

با کارآفرینی به ثروتی عظیم دست پیدا کردم

با کارآفرینی به ثروتی عظیم دست پیدا کردم

مطمئن ترین راه برای ثروتمند شدن این است که کار موفقی را برای خود طرح ریزی کنید و به مرحله ی اجرا درآورید. هیچکس با کار کردن برای دیگران ثروتمند نمی شود. تولیدات یا خدمات شما کافی است تنها ده درصد بهتر از رقیبانتان باشد تا راه را برای ثروتمند شدن شما هموار کند. من نیز با قدم گذاشتن در تجارت نوعی کارآفرینی ایجاد کردم و راه ثروتمندی به رویم باز شد.

یخچال صنعتی جنرال الکتریک

همه رستوران ها، کافی شاپ ها و فروشگاه های عرضه محصولات غذایی به یخچال برای نگهداری بسیاری از مواد خوراکی خود نیاز دارند و بدون یخچال امکان فروش و ارائه بسیاری از محصولات برای آنها وجود ندارد.

کسانی که در این مکان ها مشغول به فعالیت هستند خرید یخچال صنعتی جنرال الکتریک کارکرده را با سرمایه بسیار کم انجام داده و تجهیز مکان یا فروشگاه مورد نظر خود را با حداقل قیمت ممکن انجام دهند.

یخچال صنعتی وسیله بسیار کاربردی برای بسیاری از فعالیت‌های فروشگاهی است و عملاً وجود آن در این مکان ها بسیار ضروری بوده بنابراین کسانی که قصد راه اندازی مکان هایی همچون فروشگاه مواد غذایی، سوپرمارکت، کبابی، رستوران و بسیاری از مکان های دیگر را دارند به این یخچال به شدت نیازمند بوده و بدون استفاده از آنها نمی توانند فعالیت خود را شروع کرده یا ادامه دهند.

با کارآفرینی به ثروتی عظیم دست پیدا کردم

یخچال نوشیدنی ایستکول

یکی از انواع یخچال های صنعتی و فروشگاهی یخچال نوشیدنی ایستکول می باشد. که در بسیاری از حوزه ها کاربرد دارد. به عنوان یخچال های ایستاده نیز شناخته می شوند.

این مدل یخچال ها علاوه بر زیبایی ظاهری بخاطر کم حجم بودن خود دستگاه دارای کاربردهای بسیاری می باشد. این محصول ظرفیت بالایی در نگهداری انواع نوشیدنی ها دارد.

موتور این یخچال ها کمترین میزان انرژی را مصرف می کند و بیشترین باز دهی را برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها دارا می باشد. می توان با تنظیم درجه به دمای دلخواه رسید.

این محصول به گونه ای طراحی شده تا افراد بتوانند در کمترین زمان محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و از یخچال بردارند.

با کارآفرینی به ثروتی عظیم دست پیدا کردم

یخچال ویترینی زاگرس

یخچال ویترینی زاگرس از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع یخچال صنعتی بوده و کیفیت بالا و تکنولوژی روز را در محصولات خود به کار برده است.

در مکان هایی که مصرف یخچال زیاد بوده و امکان استفاده از یخچال فریزرهای عادی وجود ندارد، خرید یخچال های ویترینی انتخابی مناسب خواهد بود.

معمولا در رستوران ها و مراکز تهیه غذا، سوپر مارکت ها و غیره برای نگهداری حجم زیادی از محصولات در مدت زمان طولانی و جلوگیری از فاسد شدن آن ها، از یخچال ویترینی استفاده می کنند.

الکترواستیل یک برند نام آشنا در عرصه تولید لوازم برقی خانگی و صنعتی از جمله یخچال های ویترینی می باشد.

با کارآفرینی به ثروتی عظیم دست پیدا کردم

امتیاز