آراد برندینگ

مواد لازم جهت تهیه ی کمپوت هلو

مواد لازم جهت تهیه ی کمپوت هلو

مواد لازم جهت تهیه ی کمپوت هلو

کمپوت یک راه عالی برای استفاده از میوه هایی است که کمی از اوج خود گذشته است. از آنجایی که آنها را می‌پزید، برای هلوهایی که کاملاً رسیده‌اند، عالی است و این دستور یک راه عالی برای استفاده از آنها است. می توانید به صورت تازه یا منجمد استفاده کنید. برای هلوهای تازه، اگر کمی کم رسیده یا بیش از حد رسیده باشند، اشکالی ندارد. لیست قیمت کنسرو 1401 هلو به صورت صنعتی قیمت مناسبی دارد اما برخی ترجیح می دهند به صورت ارگانیک این محصول را تهیه کنند.

آب لیمو واقعاً طعم هلو را نشان می دهد و شیرینی شکر را از بین می برد. اختیاری است اما به تعادل طعم ها کمک می کند. از آب لیموی تازه یا بطری شده استفاده کنید. من از شکر گرانول معمولی استفاده می کنم. همچنین می توانید 3 قاشق غذاخوری شربت افرا را جایگزین کنید.

مواد لازم جهت تهیه ی کمپوت هلو

اصول درست کردن کمپوت هلو در خانه

هلوها را خرد کنید پوست آن را بگذارید. هلوها، شکر، آبلیمو، آب و نمک را در قابلمه ای به جوش بیاورید و با پوره سیب زمینی کمی له کنید تا به تکه های نامنظم تبدیل شوند. خرید سیب زمینی عمده و استفاده از آن به عنوان پوره، موجب می شود تا کمپوت شما قوام داشته باشد.

به مدت 4 تا 5 دقیقه با حرارت ملایم بپزید تا نرم و سفت شود. (اگر شروع به خشک شدن کرد، می توانید مقداری آب اضافه کنید.)

از روی حرارت بردارید. وانیل و دارچین را هم بزنید. بچشید و در صورت تمایل شکر اضافه کنید. سس با سرد شدن بیشتر غلیظ می شود. بلافاصله سرو کنید یا تا زمان سرو در یخچال بگذارید. تا 1 هفته در یخچال یا منجمد تا 3 ماه نگهداری شود.

مواد لازم جهت تهیه ی کمپوت هلو

روش های سرو کمپوت هلو

زیبایی کمپوت هلو در این است که در یخچال نگهداری می شود، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید پس از اتمام پخت آن این است که آن را به یک شیشه سنگ تراشی یا ظرف نگهداری ایمن دیگر برای نگهداری مواد غذایی منتقل کنید. بگذارید خنک شود سپس آن را به یخچال منتقل کنید. لیست قیمت روز میوه هلو در پایان فصل ارزان تر می باشد و بهتر است در پایان تابستان اقدام به تهیه ی این کمپوت خوشمزه کنید.

اگر میزبان افراد زیادی هستید، دستور غذا را دو یا سه برابر کنید. این کمپوت همیشه عالی است، بنابراین باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وجود دارد. کمپوت را دوباره در مایکروویو قبل از زمان خوردن گرم کنید.

از آنجایی که این هلوها تابستانی و خوشمزه هستند، غذاهای تابستانی دیگری مانند سالاد خربزه توت فرنگی یا سالاد میوه تابستانی را برای تکمیل کمپوت سرو کنید.

راه های زیادی برای سرو کمپوت هلو وجود دارد، در اینجا چند ایده وجود دارد که به عنوان دسر یا برای صبحانه کار می کند:

برای دسر روی بستنی وانیلی سرو کنید.

داخل ماست بچرخانید و روی آن را با گرانولا اضافه کنید.

به عنوان یک رویه ساده به پنکیک اضافه کنید.

روی وافل سرو کنید (با یک قاشق خامه فرم گرفته برای یک خوراکی ملایم)

مواد لازم جهت تهیه ی کمپوت هلو

.

امتیاز