آراد برندینگ

با گلاب کم ترین سرمایه را به بیشترین درآمد تبدیل کردم

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T175755.030.jpg

بعد از به پایان رسیدن دوران تحصیلی ام به دنبال شغل پر درآمد و مرتبط با تحصیلاتم بودم اما متاسفانه شغل مناسبی پیدا نمی کردم تا این که به طور اتفاقی با عرصه تجارت آشنا شدم و جذب آن شدم و تصمیم گرفتم تا با اندک سرمایه ام مشغول تجارت انواع گلاب شوم و در این راه نیز به بیشترین درآمد ممکن رسیدم.

گلاب دو آتیشه اصل

امروزه کمتر کسی می باشد که یک شمنخت اجمالی نسبت به گلاب دو آتیشه اصل نداشته و از آن استفاده نکرده باشد که ما قصد داریم در ادامه به طرز تهیه گلاب دو آتیشه بپردازیم تا با فرآیند تولید آن آشنایی پیدا کنید.

رزها گلهای صورتی رنگی هستند که این گلها در اوایل ماه ژوئن ظاهر می شوند و از آن گلاب می گیرند، گل رز بوی خوش دارد بنابراین گلاب که فرآورده ای ازاین گیاه استنیز همین عطر را شامل می شود.

بنابر شواهد موجود ایرانیان به عنوان نخستین گروه و قومی شناخته شده اند که برای تقطیر گل سرخ یا همان گلاب و اسانس مورد نظر اقدام کرده اند و این شیوه را به اقصی نقاط جهان نیز انتقال داده اند.

دانشمند بزرگ ایرانی ابن سینا، تحقیقات زیادی را در زمینه استخراج اسانس با روش تقطیر انجام داده است و گلاب با فرهنگ سنتی و باورهای مذهبی در ارتباط است همچنین بالاترین میزان گلاب در کشور ایران تولید می شود که محصول تولید شده بهترین گلاب در جهان است.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T175755.030.jpg

گلاب درجه یک دوآتشه

خواص زیاد گلاب درجه یک دوآتشه که برای سلامت پوست در دیدگاه کارشناسی طب ارزشمند سنتی مطرح می شود، ما را بر آن داشت تا مقاله ای در این زمینه بنگاریم. اصولا این محصول طبیعی که از شیوه های سنتی و صنعتی تولید می گردد. جهت سرو و آماده سازی انواع و اقسام مختلف غذاهای ایرانی و گلاب دوستان سراسر جهان، کاربرد چشمگیری داشته و روز به روز استقبال از آن پر رنگ تر و بیشتر می گردد.

بیشترین دلایل مردم ایران و جهان برای پسند کردن انواع متفاوت محصولات گلاب، از اقسام معمولی آن گرفته تا گونه های دو آتیشه و حتی سه آتیشه آنها، این است که ترجیح می دهند روان و جان خودشان را با رایحه بی نظیر این هدیه وصف ناپذیر طبیعت جلا و اعتلا داده و ارگانیزم سلول های بدن خویش را از فواید بی شمارش بهرمند گردانند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T175814.623.jpg

گلاب درجه یک سنتی

گلاب درجه یک سنتی تولید شده در ایران علاوه بر مصرف غذا دارای خواص درمانی خوبی است و این تنها در گلاب با کیفیت بالا یافت می شود و نباید از این ماده خوشایند که در کشور یافت می شود غفلت کرد و گلاب را می توان به عنوان معجزه طبیعت نامید و این عصاره خواص زیادی دارد که می تواند در درمان بسیاری از بیماریها و دردهای موثر باشد.

گلاب دارای سابقه ‌ای طولانی است و می ‌خوانیم که برای آرامش جسمی و روانی بسیار استفاده می شود و یکی از پرکاربردترین مایعات در صنعت عطرسازی بشمار می رود و بسیاری از کارشناسان، گلاب را با ارزش ترین مایع جهان می دانند که کاشان مشهورترین محل تولید گلاب جهان است.

این محصول یکی از جالب توجه ترین مایعات که ظاهر دلپذیر و شفاف دارد به شمار می رود و همانطور که اشاره شد با استفاده از گل محمدی بدست می آید و اسانس این عطر به عنوان گران ترین اسانس دنیا شناخته می شود و در خانه های ایرانی گلاب کاشان به عنوان یک نوع مایع معطر دردسر، حلوا، نوشیدنی و شربت استفاده می شود.

همچنین خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد بنابراین ما می خواهیم در مورد چگونگی تولید گلاب دو آتیشه مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T175836.010.jpg

.

.

امتیاز