آراد برندینگ

زندگیتان را با دفاتر نقاشی به زیبایی ترسیم کنید

زندگیتان را با دفاتر نقاشی به زیبایی ترسیم کنید

چنانچه می خواهید با ایجاد کسب و کاری نو شرایط زندگی خود را تغییر دهید و به دنیای ثروتمندان قدم گذارید به شما فعالیت در حیطه ی انواع دفاتر را توصیه می کنیم این محصول با فروش بالایی که دارد می تواند سود بسیاری را برای شما به ارمغان آورد برای آشنایی با این کسب و کار و نمونه های پر سود آن با ما همراه باشید.

دفتر نقاشی سیمی

از بارز ترین مشخصات دفتر نقاشی سیمی می توان به تنوع در رنگ بندی این کالا اشاره کرد که سبب عرضه بالا و محبوبیت آن در بین رده های سنی پایین گشته است از دیگر ویژگی های این دفتر سیمی بودن آن است که هنگام ورق زدن یا جدا کردن برگی از آن باعث پاره شدن یا آسیب به ورق های بعدی و قبلی نمی شود دیگر مشخصه ی این محصول این است که با طرح های گوناگونی که دارد توانسته نظر تمامی سلیقه ها را به خود جلب نموده و رضایت خاطر علاقه مندان به این محصول را کسب نماید.

در نهایت کیفیت بالای کاغذ و جنس مرغوب جلد این دفتر باعث شده که استفاده کنندگان آن مدت های طولانی از این محصول استفاده نمایند اولین نکته هنگام خرید این دفتر فارغ از نرخی که دارد تناسب طرح و رنگ آن با سلیقه شخصی شما می باشد که بسیار در روحیه شما نیز تاثیر خواهد داشت. یکی از نکات دیگری که هنگام خرید این کالا مهم است توجه به میزان کیفیت کاغذ و جلد آن است زیرا در مدت زمان استفاده شما از آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

.

زندگیتان را با دفاتر نقاشی به زیبایی ترسیم کنید

دفتر نقاشی بزرگ

دفتر نقاشی دارای صفحات کاملا سفید و بدون هر گونه خط کشی می باشد از دفتر نقاشی بزرگ برای طراحی و کشیدن نقاشی استفاده می شود استفاده از دفتر نقاشی مرتبط با سن خاصی نیست درست است که بیشترین میزان خرید آن برای دانش آموزان است اما علاقمندان به نقاشی در سنین مختلف هم از این محصول استفاده می کنند.

تعداد ورق های دفتر نقاشی متفاوت است و شامل 40 برگ 60 برگ و 100 برگ می شود.این دفاتر به صورت منگنه ای و فنری در بازار موجود می باشند که دفتر نقاشی 100 برگ منگنه ای آن به صورت 50 برگ دو طرفه است که از وسط به هم منگنه شده اند دفاتر نقاشی بر اساس جنس کاغذ دارای انواع مختلفی هستند که شامل کاغذ نرمال، کارتریج رنگی، مشکی، آبرنگی و غیره می باشند.

.

زندگیتان را با دفاتر نقاشی به زیبایی ترسیم کنید

دفتر نقاشی ساده 40 برگ

فروش عمده دفتر نقاشی ساده 40 برگ ارزان با جدیدترین طرح در تهران به بیشترین میزان ممکن رسیده است و هر روز نیز بیشتر از قبل می شود هر کودکی علایق خواست خودش را دارد و در دنیای خاص خود غرق شده است که دوست دارند با یک دفتر نقاشی فانتزی دنیای خاص خودش را به نمایش همگان بگذارد.

کودکان غرق در دنیای تخیلی  خود هستند و دوست دارند که یک دفتر نقاشی مطابق سلیقه ی خودشان و  فانتزی تهیه کنند و ساعتها مشغول نقاشی کردن در آن بشوند در دنیای امروزی، وقتی حرف از خرید لوازم التحریر به میان می آید، بحث قیمت مطرح می شود بسیاری خرید دفتر نقاشی عمده ارزان را پیشنهاد می کنند تا در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

.

زندگیتان را با دفاتر نقاشی به زیبایی ترسیم کنید

.

.

امتیاز